All praise to Him . I'm happy today . Pray for my FUTURE please :"

1 December 2011

tidur petang :o

lalalalala~ Assalamualaikum !! (:
yeahh..ary nieh , aku nak post pasal tido petang . haha !
pelik jec kan post aku. alaa~ korg dulik apee ka. suka hati aku lahh .hee .
emm..ape ekh !? hah ! tido petang . ttbe jek nak post sal nieh an..
oke.. nak aku cter, sebenarnyer tido petang nieh tak elok tawu !
40x beturut-2 bolee jadi gilaa . grr~
tak percayer ?? um .[lantak hang lahh ! ;p] haha~
tapi betol lahh .. plus tido petang nie akan buadd otak kita lembab ..
kadang-2 dekat ostel ueh, aishh kalau dah tido...
cnfem-2 kau bngun kepale pening.. pas ueh mamai-2 g surau puteri ueh,
muke blur jek.. hoho !
betolkan ?? kan? haha !

yeahh.. aku sala sorang PEMINAT SETIA tido petang . ngee~ XD
walaupun tahu benda tuhh tak elok .
tapi suka buadd . biasa lahh budak ostel . ngee~ bagi budak-2 ostel selalu tido petang kan. kan ?
lagi-2budak Perempuan . haha ! yelaaa . aktiviti riadah nieh kurang cket .
so, joging jek lahh atas katil . haha . ramai dah buadd aktiviti nieh . hoho !
tak kira tempat kan.. um . yelaaa. bosan mekk.. daripada aku online memanjang yang bolee rosakkan mata aku, baik aku tido kan. bolee lah jugak mate nieh rest untuk "qiam" tengah malam .
cettt ! qiam lah sangat. 
haha ! em.. betol lahh kan aku kate .
baek tido . tapi jangan lah selalu sangat ..  ingat tuhh !! hee~

em.. daripada korang tido ueh better jugak korg BERIADAH . :)
korang ingat beriadah tuhh maen bola jek ka ? tak-2 .
korang bole jugak jalan keliling kampung, sapu-2 sampah keliling umah ka.
[bolee lah jugak korang berbakti dekat ibu ayah kan tyme cuti nieh . haha .] 
hahh..macam -2 lahh korang leyh buadd . tak kan tak tawu kott .
bagi budak-2 yang duduk asrama mesti tahu kan . kan .
 [tipu kalau tak tawu :p]

hahh . nak cter nieh . huu~
[tak nak bace dah,! ley kuar oke . huu]

em. tadi Petang . aku tido . dari kol 3 lebeh sampai pukol 6 petang . ahaa ! berape jam ?
lamee kan . huu . bese kodd tido lame-2 nieh . um . tido lagi lamee dari tuhh un penah taw . (:
oke oke ! nak dijadikan cter , tyme aku tengah tidur tadi ade lah ANAK KUCING aku nieh ,
name dye [MANJE dengan TOM aisshh ~ tengah sedap-2 tido nieh , l
eyh pulak dye langgar/pijak aku.
aduu.. terkejut dherr . 
mula-2 sedar, pas tuhh aku sambung balek tido . haha .!
kali kedua , dye langgar aku lagi ,, memang free jek kena tendang .
sorry ekh Anje ... aku tak sengaje lahh . sape suruh kacau aku tido .
padan muka . haha ! last-2 Mereka berdua pergi ke dapur sambung balek maen kejor-2 .
aishh . masalah tol kucing-2 nieh . haha . tapi takpe . mereka kan takde akal .
saje jek tuhh nak Kejut aku suruh bangun solat asar . hoho~ kucing-2 !!

oke oke .! hari nieh Henfon aku senyap jek . haha .
yelaa sebab
xdek kredit kan memang senyap.
ade lahh sebenarnyer . tapi 38sen jek . nak text sape jek. malas lahh aku.
aku akan reply benda yang penting-2 jek taw . macam Malam tadi .
Benda yang urgent dah tak nak kasi KAU risau, aku reply lahh .
aku okeh lahh . takmO risau-2 ekh . Jangan sebab aku Kau takley fokus blaja .
Aku tak nak jadi pengacau lahh wey . SORRY pasal malam tadi . hee ! (:


tetiba..terase RINDU dekat kawan-2 aku.
 [especially ::
Kau lahh Budakk ! XD ]
. haishh~ rindu korang lahh ! rase nak balek asrama cepat-2.
tapi taknak blaja . haha ! takodd dherr . subjek baru . hoho .
ramai kte hidup form 4 dan form 3 sangat berbeza .
aiseyy man~ moge aku hadapi tahun hadapan dengan baek .
aamiin~ (:

oke.nie sajee post kali ini . assalamualaikum . :D

Syukran Jazilan. Thanks for Reading

No comments:

Post a Comment