All praise to Him . I'm happy today . Pray for my FUTURE please :"

30 December 2011

3 idiots . :D

   assalamualaikum , ^^ 

hyepp (:





hyee readers !! how are u ? hee . ^^ . hope , SEMUA SIHAT walafiat ekhh :D . haa . nak post apee ekh ? ermm .. haa ! sapee tengok 3idiots ?? best kan citer tuhh . huhu . sesapee yang minat dalam bidang Jurutera-2 nehh bolehh lahh tengok . masyukk ^^ . sumpah cter tuhh banyak bagi ilham taw ! haha . 


the BEST movie .
-Farhan-Rancho-Pia-Raju





macam-2 bolee si Rancho nehh buadd kan . aisshh~ alangkah seronoknyer ade Seorang Kawan yang macam tuhh . dah lah nsem, pandai . ehee . :D  cehhwahh ~ . ahaa !!. sanggupkan dia tolong bagi kate-2 semangat dekat kawan-2 dia supaya berjaya even kawan-2 dia tuhh tersangat lahh low~. macam-2 halangan ade .

                                                                 

ahaa. yang penting akuhh suka tengok lahh mereka bertiga berlakon . plus Pia, dahh lahh cantekk ! DOKTER lagi . huhh... bagusnyer kalau dapat jadi cam Pia tuhh . Bhahaha !! :D . berangan sudaa . tapi siyezly lahh . semua ade cita-2 macam tuhh kan. dah Berjaya baru leyh Bercinta same Rancho . :D . ahaa . 




kalau lahh ADA Le-La-ki yang bolee paham ==''. kan bagus . hidup seorang perempuan nee pun tak lahh terase Bersalah jika tak terima pelawaan mereka untuk bercinta . haiishhh . dunia dah nak Kiamat . macam-2 hal lahh . semua nyer macam TERdesak sangat . sabar kan boleh . aduuhaii Manusia . Jangan Fitnah orang Ye kalau TAK DAPAT apee yang diiginkan . jangan jadi EGO sangat lahh dengan perangai kita tuhh . apee pun tak dapat nanti . Belajar lahh sampai Berjaya . Kerja besar baru think CINTA . :D Banggakan Parents dulu  , baru hidup bahagia . ^^



HAHA !! apee lahh . sudaa tiada kaitan kan . yang penting HUBUNGAN PERSAHABATAN YANG BAIK adalah penting dari segalanya . okeh . Mohon Maaf jika ada kawan-2 akuhh yang tersinggung dengan Kelakuan akuhh selama neihh . Sama-2 lah berdoa semoga Kita semua Berjaya Ke MENARA GADING . insyaAllah . :D 




Aku S.A.Y.A.N.G semua 
K.A.W.A.N-K.A.W.A.N Aku !



                  uHibbukumfillah . <3





nobody is perfect !
also ME :(















Syukran Jazilan. Thanks for Reading

No comments:

Post a Comment