All praise to Him . I'm happy today . Pray for my FUTURE please :"

21 December 2011

tak berhenti-2 dari tadi ^o^


assalamualaikum ^.^



hyepp. apee lahh yang tak berhentiHenti dari tadi ekkh . = =''
sebenarnya Kan . kan .
errr ...

JANTUNG aku dah tak berhenti dari tadi .


DuppDappDuppDappDuppdAppduppDapp . :3

aYoyo~ Takodd sangat mekk .
tak campur lagi dengar khabar-2 angin .

Really Hope !!
AKU masuk senarai .

aamiin . (:


hemm . Esok akan Terjawab semua .
aku ambil saja ayat akak-2 nieh .

#ape yang keluar esok semua dah tertulis.
Allah Maha Mengetahui apa yang terbaik untuk hamba-2 nya .
hadapi dengan tabah dan sabar jika tak tercapai apa yang diimpikan.


Ya Rabbi . kuatkan aku . :'( .



okeh ! mahu out Lahh .
nantikan POST akan Datang yekk ^^

doakan aku taww (:
terima kasih .
assalamualaikum .








Syukran Jazilan. Thanks for Reading

3 comments:

  1. Bingung mau ngapain? mendingan main games online bareng aku?
    cuman DP 20rbu aja kamu bisa dapatkan puluhan juta rupiah lohh?
    kamu bisa dapatkan promo promo yang lagi Hitzz
    yuu buruan segera daftarkan diri kamu
    Hanya di dewalotto
    Link alternatif :
    dewa-lotto.name
    dewa-lotto.com

    ReplyDelete
  2. JOIN NOW !!!
    Dan Dapatkan Bonus yang menggiurkan dari dewalotto.club
    Dengan Modal 20.000 anda dapat bermain banyak Games 1 ID
    BURUAN DAFTAR!
    dewa-lotto.cc

    ReplyDelete
  3. JOIN NOW !!!
    Dan Dapatkan Bonus yang menggiurkan dari dewalotto.club
    Dengan Modal 20.000 anda dapat bermain banyak Games 1 ID
    BURUAN DAFTAR!
    dewa-lotto.cc

    ReplyDelete