All praise to Him . I'm happy today . Pray for my FUTURE please :"

14 December 2011

last day dekat S.M.K.A.S .


ehem.ehem Ehem !! :)
Assalamualaikum .
LAST DAY dekat S.M.K.A.S :D
ehee ^_^ .

sape-2 ? aku ka ?
ouhh ! MUNGKIN .
hoho~
tak tahu lagi kan tahun depan aku
sempat lagi tak pegi sane ?
ouhcchh !
[ttbe ingat MATI . *ingat mati sunat taw ! ]
huahua .

MINTAK MAAF BANYAK-2 ekh
same orang-2 yang kenali aku.
kalau ade buadd silap n HALALkan segalenyer ,

okeh !
sebenarnyer aku nak cite yang last day nieh KAKAK aku,
huhu~ sebab dye fom5 kan ,
SPM pon dah habes..
huhh ! MERDEKA sudaa~
tapi aku pulak yang rasee sedih.
isk...isk...isk... :'(
kanape kenape ??
err.. ntah lha~

yelaa tahun depan tinggal aku sesorang jek..
balek rumah sorang,
nak bayar tiket bas pon sorang,
bawak bekal g Ostel un sorang.
selalu BERDUA .
huahua !
mao nages pulakk hahh .
takpe takpe .
IEMA KUAT kan ? ehee ^^

Oke oke .
semalam tolong kaka aku angkat barang-2 dye.
pehh ! banyak gilek.. huu.
BUKU-2 RUJUKAN untuk fom4 n fom5 dah ready untuk aku.
haishh ~
takodd pulakk tengok buku tebal-2 nieh.
Tahun Depan akan hadapi segalenyer.
insyaAllah .
[kalau panjang umur lha~]

lepas angkat-2 tuhh ,
BAHU sengal-2 derk .
haisshh~ tuhh teringat zaman akak aku ,
aku yang tolong angkat kan barang.
zaman aku ?
sapee lahh nak tolong an.
maklum lha .
ADEK aku tak sekolah situ .
iyee lha .
angkat sorang-2 lha nanti gayenyer.

solat Asar dekat Masjid Tenang,
serba lengkap lah masjid tuhh.
telekung semua disediakan.
then terus kan perjalanan balek Kluang.
sampai rumah dalam area jam 7.30 malam .

malam tuhh memang ngantok lhaa .
disebab kan citer ELYSA  last episod,
tengok lha cter tuhh.
pas tuhh text-2 dengan budak-2 neih.
sala satu text yang membuat aku CUAK sangat nieh ::


Kementerian Pelajaran Malaysia (KPM) telah menetapkan
tarikh keluar keputusan PMR pada 22/12/2011 .


Ya Allah . terpikir-2 aku .
8 hari tinggal .
jadi sayu biler terkenangkan kate-2 ayah aku tadi,

"Nak dapat 9A selalunyer Trial 6a ke 7a lmah,,
nie macam manee nieh trial 3a jek "

takodd ! sedih pon ade
dah lha tengah makan tengah hari tyme tuhh ,
baek-2 makan tengah bermood,
hilang terus dher mood makan tuhh .
tapi naseb baek Mak aku cakap..

"Ala, kawan Ya tuhh yang 2a trial pon bolee 9a"

sejuk cket aty . tapi sekejap jek .

biler aku fikir-2 balek ,
Yeahh . aku memang Bukan jenis budak yang TOP-2
dalam peksa nieh ,
haishhh !
ape jek sekarang hanya Mampu Berdoa jekk .
tinggal saat-2 akhir neih ,

Ya Allah .
kuatkan lah aku jika ape yang diimpikan tidak tercapai.
[aamiin~]


okeh lha~ maken panjang aku taip,
maken tak sedap pulak hati aku neih .
tak tahu kenapa.
Ya Allah .
k.assalamualaikum .




Syukran Jazilan. Thanks for Reading

2 comments:

  1. Bingung mau ngapain? mendingan main games online bareng aku?
    cuman DP 20rbu aja kamu bisa dapatkan puluhan juta rupiah lohh?
    kamu bisa dapatkan promo promo yang lagi Hitzz
    yuu buruan segera daftarkan diri kamu
    Hanya di dewalotto
    Link alternatif :
    dewa-lotto.name
    dewa-lotto.com

    ReplyDelete
  2. JOIN NOW !!!
    Dan Dapatkan Bonus yang menggiurkan dari dewalotto.club
    Dengan Modal 20.000 anda dapat bermain banyak Games 1 ID
    BURUAN DAFTAR!
    dewa-lotto.cc

    ReplyDelete