All praise to Him . I'm happy today . Pray for my FUTURE please :"

31 December 2011

Last post 2011 :( said hye 2012 :D

hoy hoy !! ^^
assalamualaikum (:






pejam celik pejam celik. sudahh masuk tahun baru ekh . :) . Happy New Year : 2012 :D ahaa . sekejap saje mase berlalu . macamMacam KENANGAN manis.pahit.masam.manis adee ! ^^ . aduhaaii... rase sayu saje mahu tinggal kan 2011 nehh .:(  serius banyak SANGAT kenangan yang tidak boleh di lupakan . rase macam tahun nehh lah banyak sangat dugaan Allah . tapi banyak Hikmahnyer di sebalik tuhh . :D . alhamdulillah . dapat hadapi dengan hati yang tabah dan kuat .


tanpa KawanKawan akuhh , tak mungkin aku setabah tuhh . ahaa . THANKS A Lot to ALL My Friends . (: . tanpa mak abah di sisi akuhh , tak mungkin aku kuat lagi macam nehh . LOVEDAMNMUCH lahh abah/mak <3 !!  tanpa ALLAH yang selalu di Hati nie tak mungkin aku sekuat nie . Ya rabbi . :D  



urm... setiap tahun baru pasti ade AZAM baru kan .agak-2 azam yang tahun-2 lepas sudahh tercapai? haha . kalau belomm terpakse lahh bawak ke tahun 2012 ekhh . ^^ Kalau sudahh tercapai , TAHNIAH! ANDA MEMANG TELAH CAPAI CITA-2 BESAR AWAK ! good girl/boy :D Kalau belom ? usaha lagi yew . moge tahun hadapan lagi baik dari tahun lepas . insyaallah ! [aamiin~] (:



agakAgak apee ekh AZAM tahun neih ?? urm . :D . pasti lah akuhh mahu kan semua akan jadi lebih baik dari tahun-2 lepas . Hope get it . Mahu jadi yang lebih baik dari tahun lepas . ahaa .! *adakah orang tak nak yang TAK baik ?? hoho ! tanyee same itu orang lahh yekk. hehe . hurmm . semua harap yang baik-2 sahaja kan . kalau orang bagi bunga segar dengan bunga layu ,, manee korang pilih .??? bunga segar lahh ! tak kan nak yang layu kodd . hahh ! cam tuhh lahh . semua nak yang baek . xdek nak yang tak elok . so , Berubah Lahh untuk Jadi Lebih baik . Bukan nak cakap korang tak baek , tapi semua orang kan tak Perfect . so , maseng-2 perlu berhijrah kearah yang lebih baik .




Macam akuhh jugak . akuhh tak nak jadi ima yang dulu lagi . okeh ! :) Hurm .okeh , di samping masuknyer tahun baru nehh .,, akuhh MAHU mintak maaf banyak-2 dekat SEMUA orang yang mengenali akuhh . :( . Moge Tahun 2012 akan jadi tahun yang lebih baik kepada kita semua ekkh ^^ . insyaAllah .






p/s :: alahaaii~ kejap sahaje aku sudaa genap enam belas tahun... two days more ! :D dan hari tuhh akan BACK to hostel . jyeahhh ! mase yang ditunggu-2 sudaa mahu tiba . Hope ALL IS WELL !! :D










mohon maaf banyak-2 jika sebab akuhh korang berdua tak SEMESRA dulu . hope KITA semua kawan baik ekh . everything will be okeh kawan ! :D ... smile always . :)









Syukran Jazilan. Thanks for Reading

No comments:

Post a Comment