All praise to Him . I'm happy today . Pray for my FUTURE please :"

2 January 2012

Sehari sebelum Balek aSRama ^^

hyee ^^
assalamualakum (:



okehh . mahu cerite ary nehh deyh .
post last BEFORE aku balek asrama a.k.a PRISON . hoho !
tak tahu lahh kenape aku tak rase sedey pon .
selalu akuhh lahh paleng malas nak balek .

mybe dahh lame sangat bercuti dan tak ngadap Buku .
rindu weyh ~
maklum arh . lepas habes PMR .
satu buku PELAJARAN pun aku tak sentuh .
haisshh terok kan .
baik akuhh balek asrama ...
sambung study macam biase .
tengah Semangat nehh . haha !! :D


ESOK hari apee ekh ?
hahh ! Selasa lahh kan . tak kan isnin pulok hehe .
esok 3JANUARI . :D
hekhek . (:
ingat tak hari apee ?
tak ingat ???
hurmm takpelahh ... LUPAKAN jek .
isk isk isk . :'(


hahh ! semua siblings akuhh pun berangkat ke tempat maseng-2.
Kak Oni dengan kakak 2nd akuhh dah balek maktab Perguruan BP.
akuhh ke Segamat .
adek akuhh Aina ke Sains Johor .
hoho .
sunyi dahh rumah ...
bybye ADEK ! jage emak abah ekkh .
haha .
takpe. kakak aku yang 2nd tuhh dah habes SPM .
dudok rumah jek .
tuhh dye ekod kakak aku yang first temankan jek semalam .
esok dah balek Kluang semule .
temankan sebab student yang lain tak balik lagi .


aku pun tadi temankan emak akuh hantar mereka balek BP.
pukol 5.00 petang dah gerak .
sampai rumah kol 8.00 malam .
tadi singgah Pasar Malam kejap .
beli Lauk untuk masak esok .
esok Masak Nasi Ayam .^^
seedaap !!
bawak bekal pegi asrama . yeaahh (:


hahh ! tadi kat pasar malam tuhh ,
beli ayam .
abang yang jual ayam tuhh nsem . 
hahaha !!
sengal betol kan .
cuci mate pulok @.@
astagfirullahalazim~
pas tuhh beli putu bambu ,
yang jual tuhh budak sekolah agama akuh .
hoho ! malu beb . >.<
cozz sudaa lamee tak jumpa.
dye senyum .
aku pun senyum lahh . :D



nee TADI beli dekat Pasar Malam .
sedap ! :D







hahh ! Barang-2 sume dah siap packing dahh .
baju lima pasang dah iron .
tinggal nak masuk kan dalam kereta jek.
dan BERANGKAT ke asrama . :D
hoho .
banyak beb barang akuhh .
aisshh DORM dah tingkat 3 . hujung pulak tuhh .
aduhaii .
naseb satu dorm dengan BESTIE akuhh . :)
niehh yang best nehh .
JANGAN kau pindah sekolah sudah.
melalak akuhh nanti budakk ! :'(

Katil semua dah cop .
esok datang tinggal kemas-2 jek lahh .
jyeahh . :D
Awal deyh esok datang .
adoii.
takpe lahh . cepat kemas , cepat relaks . :D

Nehh lahh barang-2 akuhh .
adoii . banyak kan .
sape nak tolong angkat kan esok !!??
haha ! >.<
aku upah nanti .  hee .



okeh ...
sampai sini sahaje post kali nehh .
doakan aku panjang umur . dan selamat sampai sekolah ekh . (:
TERIMA KASIH ! :D

assalamualaikum .




Syukran Jazilan. Thanks for Reading

1 comment:

  1. JOIN NOW !!!
    Dan Dapatkan Bonus yang menggiurkan dari dewalotto.club
    Dengan Modal 20.000 anda dapat bermain banyak Games 1 ID
    BURUAN DAFTAR!
    dewa-lotto.cc

    ReplyDelete