All praise to Him . I'm happy today . Pray for my FUTURE please :"

15 January 2012

setelah genap enambelas tahun . (:








hyeep ! assalamualaikum ^^



setelah satu minggu lima hari aku tak update ,
hari last before aku balek Asrama SEMULA baru aku nak updated .
hoho . :(

semalam aku sampai rumah .
benda first aku fikir .
nak updated belog nehh .
tap tak kesampain becoz NGANTOK sangat .
ape lagi . layan Mata jek lahh jawabnyer kan . (:


Sekarang aku sudahh genap enambelas tahun .
huhu . TUA kehh ??= =''
tak kan  ! hikhokk . ^^,
mase sampai jek Hostel minggu lepas ,
ade lahh budakBudak yang wish birthday akuhh .
ingat jugak ekh korang dekat aku . haha !


Malam tuhh , seriusly aku ngatok giler .
ingat nak tidur .
si FARINA nehh kate ,
"Jangan Tidur lagi lahh ima . kejap lahh"
akuhh dah, eeisshh .
apesal lahh Tak Leyh tidur lagi . hurmmm = = ''
tibe-2 kan......

Izaty panggil, dia kate ade budak form one nak jumpa .
aku keluar lahh dorm . tengok BUDAK-2 nehh bawak kan KEK untuk aku .
sambil nynyikan lagu befday untuk akuh .
wahh ! I very appreciate it friends .
THANKS A LOT kawan-Kawan  ! :D
especially :: Aina . Farina . Lyha . Izaty . Piqa . Pa'a .Farah Izzani . Mai .Efa Nani . Iis !

MALAM tuhh korang semua ade kan . thanks ye .
AKU SAYANG korang ketat-2 mekk .

haha ! thanks jugak bagi present .
*sorry lahh hadiah birthday semua tinggal dekat asrama .
lupa nak bawak balek untuk di snap .
minggu depan aku snap dan upload ekh ^^ .



jyeahh ! AKU dapat satu dorm dengan budakBudak yang boleh ar  rapat .
mybe awal tahun lagi kan . bese-2 jek .
nanti dah masuk Mid Year , mesty kecoh giler kan .
Dorm Ummu Salamah . haisshh !
Dorm tingkat 3 . keluar jek dah bolee nampak Aspura.
hoho .
teringat pulak , mase tengah malam .
kol satu lebih kodd .
kawan aku MAI ... nak balek dorm dye balek.
mase dye keluar tuh tengok ade laser merah dekat baju dye .
terkejut akuhh . then , terus panggil-2 name dia .
ape lagi , dye terkjut terus masuk dorm aku balek.
haisshh ! sape pnyer keja lettuw .
kalau bukan budak PUTRA !
dah xdek keja sangat lettuw .
akhirnyer , Mai tidur jek at dorm aku malam tuhh buadd kali pertama .
haha !! .
naseb katil aku tuhh gabung dengan katil Farina .
tidur pun tak sempit sangat . hermm (:


sejak masuk form four nee . 
lain sangat .
AKU RINDU zaman aku kecik-2 dulu .
lagi-2 mase form three . 
woahh ! bila lagi dapat rase macam tuhh kan .
haisshh , TAK nak jadi BESAR bolee ?? = = ''
maken besar MAKEN banyak Dugaan kan .
kuat dengan tak kuat jek hadapi benda-2 tuhh kan .


hermm ... sekarang senang jek nak jatuh air mata nehh .
kalau aku terfikir dalam keadaan sorang-2 sure aku nangis .
takpe lahh . Air Mata memang untuk ditangisi kan . (:
nangis lah kalau buadd kita lega dan tenang .



err . aku duduk kelas 4 Ibnu Rusyd .
full perempuan .
no boys !!
tuhh yang best tuhh , nak buadd hapee-2 pun senang kan .
tapi dengar khabar angin minggu depan nak rombak kelas .
coz Kelas budak laki 4.3 [sume boys] FULL !! .
aisshh . manee bolee gituhh .
sape suruh budak laki ramai-2 amek kelas Sains kan .
haha !! . adoiayaii ...
Kalau rombak pun Hope dapat budak-2 laki yang tak bnyak hal .
huhuk . :D
so, Kelas xdek lah biseng sangat time prep nanti kan .
nak study o buadd homework pun aman tenteram . hekhek .

nanti Dapat Kawan Baru .
tapi untuk budak laki jek,
coz ASPURA maseh banyak dorm yang kosong .
jangan cakap ASPURI .
full semua .
belum masuk lower six lagi tuhh .
budak form one tahun nee betolBetol ramai tau .
kesian budak pempoan Form four yang mhon smkas tak dapat masuk .
takpe lahh ! ade sekolah yang lebih baek untuk korang kan .


semua Subjek baru aku belajar .
Kimia. Biologi .Fizik . Syariah islamiah .
Quran As Sunnah .Add Math .

semua tuhh nampak susah kan .
so, kalau xnak jadi susah ,
always say SENANG !
insyaAllah senang . ^^



BUDAKbudak yang rapat dengan akuh ,
sume Kelas 4.2 [ kelas elit ]
full 9A student .
hoho .
kalau pergi sekolah pagi-2 aku sesorang jek naek kelas tuhh.
yang lain sume terus turun bawah , coz kelaz dyowg at blok lame .
kelas aku jek dekat tingkat 3 . herm ..
sedeh ? agak arh ...
rase juga kadang-2 ..
tapi kalau aku duduk 4.2 msty aku dah sombonk dengan
kawan-2 akuh yang duduk dekat 4.4 tuhh kan ,
wahh ! ade hikmah semua di sebalik nee .


yang penting sekunk bukan tahun honymoon lagi.
tahun depan dah SPM .
kejap jek .
impian akuh , nak masuk 5.2 .
kelas perfect score .(:
hope bakal masuk kelas tuhh nanti .


hermm . KadangKadang aku terfikir ,
Kawan tuhh sangat penting kan .
susah senang akuhh mesty carik kawan dulu .
luahkan pape pun dekat kawan .
maklum lahh , aku nehh bukan jenis yang suka share dekat family.
sampai dikata paling pendiam dalam siblings tuhh ,
kalau dengan kawan-2 aku bolee lah dikatakan paling banyak cakap.
hermm. beza akuhh dekat rumah dengan sekolah kan .


sape-2 bole jadi kawan kita kan .
tak kira dye family or wat ,
all is our friends rite .
Hargailah kawan kita ea .(:


okehh lahh .
sampai sini saje Post kali nehh .
mate sudah mengatok sangat dahh nee.
taip dikala jam tiga pagi . huhu .


assalamualaikum . :)









Nota Kaki ::
Untuk sahabat akuhh Farina Syafiqah La Tahzan ea dengan dugaan Allah bagi , ingat ! SEMUA dugaan tuhh Allah bagi ade sebab . Kalau kau tak kuat tak mungkin Allah bagi dekat kau . Aku sentiase ade dekat sebelah kau . Cari lahh aku bila kau perlu kan akuhh . ^^ . Aku sayang kau tau ! <3

untuk NorAfiqa (: herm .. kawan . thanks ade bila aku perlukan kau . Kita Kawan sampai Bila-2 ea . Insyaallah . semua akan kembali sedia kala . Jangan fikir sangat lahh ea . Sayang kau sangatSangat ! (:




Syukran Jazilan. Thanks for Reading

1 comment:

  1. JOIN NOW !!!
    Dan Dapatkan Bonus yang menggiurkan dari dewalotto.club
    Dengan Modal 20.000 anda dapat bermain banyak Games 1 ID
    BURUAN DAFTAR!
    dewa-lotto.cc

    ReplyDelete