All praise to Him . I'm happy today . Pray for my FUTURE please :"

21 January 2012

macam-2 kisah derr ! :/




hyee ^^ . Assalamualaikum . (:
peace yaww !

okehh . ape kabo semua ?
sehadd tak ?  hihi ^^
erm . harap semua sehad-2 ea .
alhamdulillah . (:

okeh . nak start dari mane ekh .
maklum arh seminggu sudah tak updated .

satu-2 eahh ...  (:

minggu lepas , naek jek sekolah .
dengan-2 cer dapat kawan baru ^^
tapi semua budak laki deyh .
sorang macam Tongga .
sorang macam Randy Panglalila
sorang lagi macam tak tahu lahh .
aku pun sebenarnyer tak tahu pape ag deyh .
sebab tak pernah nampak mke dyowg .
nie budak-2 nehh yang cakap .

semua pandai-2 .
bagus betol lah korang .
tapi sayang kalau korang pindah sekolah . hurm :(
budak-2 betch akuhh pun ramai yang nak pindah deyh .
SEDIH giler . :'(
korang !!!
tak sayang betch ka ?
sape yang naek kan name sekolah time SPM nanti ?

hurm . fikir lah masak-2 ekhh ^^
budak laki sekolah aku major yang mhon dapat SBP .
perempuan ? ramai-2 mohon 3 orang jek dapat . :(
ade hikmah kan bagi budak-2 yang tak dapat tuhh .
stay sajee lahh ekh . :)


erm . semalam ade merentas desa .
pagi-2 tuhh tak kesah sangat pun .
relaks jek .
tak menang pun takpe .
haha ! maklum arh ,
latihan seminggu tuhh 3kali jek aku turun .
last training baru aku dapat joging 10 round dengan budak-2 nee .
constant kan . fuhh .
naseb tak pape mase cross country tuhh . ^^
alhamdulillah . dapat no 7 .
dalam f4 aku no 2 . huhu (:
jyeaaah !



okeh-2 ...
kisah ke-tiga .
urm .
tak sampai hati sebenarnnyer nak tulis .
tapi .....
yang mampu akuhh cakap.
bersabar lah ehh KAWAN-2 ku .
pasti ade hikmah kenape ust-2 tuhh wat cm tuhh .
bagi kita semua sedar .
korang pun KENA SEDAR .
time to changes lahh KAWAN ! ^^
kita kuat kan .
semua sayang BETCH . herm .
so . JAGE NAME BETCH yupp !


ttbe rase semangat sangat nak jage betch akuhh .sayangnyer korang semua  :D

herm ... okeh .
semalam akuhh sampai rumah awal taw .
kol 1 tengah hari aku dah sampai .
budak-2 nee baru  otw nak balek ,
aku dah sampai umah.d
ari SEGAMAT kol 11.30.
mane takknyer . hihi . :D
sepanjang perjalanan tuhh memang aku tidor lahh .
penadd dherr berlari pagi tuhh.
naseb sekejap jek .
dalam kol 5.30 tuhh baru aku sedar .
okeh lah tuhh kan . hekhek ^^


bangun saje tidur tengok ,
mak aku dengan adek akuhh dah siap-2 nak pegi sekolah dyowg balek
coz ade SOLAT HAJAT .
hurm . malam tuhh stay aje umah lahh .
naseb pagi tadi sedar SENDIRI tyme subuh ! yeahh ! :D


semalam b4 nak balek rumah,
salam budak-2 nee.
pehh, berat hati nak tinggal kan kau Kawan .
[budak sebelah katil aku]
aku harap kau okeh-2 jek eahh .
aku tengok kau semalam diam sajee.
nak cakap banyak pun ,
tak sampai hati dahh .
herm . ALL IS WELL kawan ! sayang kau tawuu ^^,


herm . esok aku BUSY . yeahh ?
ntah lahh .
kenape ekh ?
coz ade kenduri khatan da khatam rumah makcik akuhh lahh .
dia buadd besar-Besaran .
jyeahh .
niehh yang syok ! ^^


okehh lahh . nantikan post akan datang yekk.
assalamualaikum . :D
TAKE CARE uolls !
jangan maen MERCUN pulak .
haha.
k.bubye ! :D




















Syukran Jazilan. Thanks for Reading

1 comment:

  1. JOIN NOW !!!
    Dan Dapatkan Bonus yang menggiurkan dari dewalotto.club
    Dengan Modal 20.000 anda dapat bermain banyak Games 1 ID
    BURUAN DAFTAR!
    dewa-lotto.cc

    ReplyDelete