All praise to Him . I'm happy today . Pray for my FUTURE please :"

26 January 2012

selamat tinggal :/



assalamualaikum ^_^

hyee Yo (:


herm . tengok, makin hari makin cepat masa berlalu .
uwaaa~! :(
tinggal 3hari jek lagi . eeiii !!
TAKNAK sekolah .
bolee ? =='


ahaa . TakNak KAHWIN jek lahh !!!
ouhh . maii, tak nak akuhh . aduhh .
makin hari makin TAKOD derr nak sekolah sejak form4 nee.
cabaran dia hebadHebad belaka .
ayoyoo~ kuat dengan tak kuat jek Aku hadapi . :)


hem . balik nee , mesti dah tak cam selalu .
kenape, kenape ?? =='
err . sebab ..... KAWAN-2 aku major pindah SBP/MTD/MRSM .
lalalala~
sedih ka ima ??
herm .. of the coz arh !!
HOHO .
xdek lahh . kawanKawan dah lame study tiga tahun mekk.
sape tak sedih kan .
walaupun AKU TAK RAPAT SANGAT dengan mereka.
huhuhu .


takpe lah KAWAN .
setiap pertemuan , pasti ade perpisahan kan .
normal lahh tuhh .


bagi seSIAPA yang harap SANGAT nak pindah tuhh,
tapi hajat tak kesampaian,
SABAR ea . !

SETIAP yang Berlaku Pasti Ade Hikmah kan . (=


okeh-2 .
 SUDAA .
Makin panjang aku tulis makin sayu jek rase Kawan . :'(


untuk yang konfem-2 pindah ::


AZIE, FAIZAL , HAZIQ , ASHRAF ALIAS , ASYHARUL ,
NUR SYAFIQ,AIDIL FAHMI ,  IMRAN , HANIS , AZIM . 


FAREWELL kawan ~
good luck ekh nanti dekat sana .
belajar betol-2 .
JUMPA DEKAT U nanti . insyaAllah . (=


sokkeyy lah kan .
aku ucapkan salam terakhir dekat korang semua nee.
ahaa . Macam AKU jek yang nak pindah kan .
xdek lah aku SETIA di SMKA . cett ! :p


before tuhh :

ANA ASIFF ABADAN-2
ya SODIKOTI,,, ^^,

SPECIALLY untuk kawan-2 aku nee .

FRIENDS till end yekk ! (:
kalau TERserempak nanti jangan lupa tegur chekk yeww .






okeh lahh .
ASSALAMULAIKUM ! :)







Syukran Jazilan. Thanks for Reading

2 comments:

  1. sedeh ke ?lepak ah ima .aku rilek jee haha

    ReplyDelete
  2. cett ! haha . sedeyh arh . KAWAN pindah mehh .
    aku tahu kau KUAT ! c(:

    ReplyDelete