All praise to Him . I'm happy today . Pray for my FUTURE please :"

24 January 2012

fourth day cuti ! :/



hyee ! assalamualaikum ^__^

okehh . mahu start dari mana ye ?
hurmm .
okeh arh , mahu citer HomeWork banyak mekk cuti nee.
tak tahu lah sempat buat ke tak .
tengok jek lah nanti .

tapi aku akan pastikan ,
SIAP !
kalau tak, kelam kabut lahh nanti at sekolah .
aku tak nak cam tuhh .
tak syokk tawu . 

nanti ade jek yang cam kurang .
okeh-2 ade lagi enam hari lagi .
InsyaAllah boleh siap . ^^,



hahh ! semalam, aku tak tidur malam aw.
hoho .
dari lepas subuh semalam , sampai pukol 6 pagi tadi .
lepas subuh baru aku tidur .
ntah ape lahh aku buadd kan .
sampai tak tidur . hukhuk ^^,
ade arh .
anyway aku tak sorang-2 arh semalam .
ade Kawan yang temankan akuhh .

macam-2 citer kan .
dah macam lama kawan jek .
hahaha~
pape jek arh weyh .
yang penting lepas nieh ,
kau dah Takde lagi kan at sekolah tuhh .
herm .

good luck ekh ! =)
bolee punyer kau suaikan diri at sekolah baru .
kau kan pandai . tehee . (:


herm . bangun sure arh lambat kan.
tapi before zuhur aku dah bangun la.
memang habeskan mase dekat bilik jek tadi.
pantang nampak bantal mesty aku tidur . hikhik (*.*)

puasa pun ntah sah ke tak .
tapi aku rasa makhruh kodd.
dah tidur jek tak habes-2 .
nieh arh padah tak tidur semalaman kan. hee .

see.? lepas maghrib tadi aku nampak bantal,
terus lena ...
walaupun at atas sofa jek .
bangun-2 tengok dah jam 12.03 a.m sudaa .
huhu . bangun solat isya' .
tengok henfon ,
ade 7 messages .
woahh ! sory arh kawan-2 .
sudahh tertidur awal lah .
karang aku reply , korang dah tidur pulak .
esok jek lah aku reply ekk . (:


hermm ...
bila aku bukak Facebook ,
sekarang ,
tengah citer pasal budak-2 yang cemerlang PMR nak pindah sbp/mrsm .
wahh ! jeles pulak tengok yang dapat .
sedih jugak bila tengok yang nak pindah .
kawan-2 .
Jangan Lupa KAMI ekh .


especially : untuk budak-2 betch akuhh ^^,
SAYANG KORANG mekk ! 


herm .
agak-2 balik cuti nee, suasana same lagi tak ekh ?
mesti aku rindu budak-2 yang dah pindah tuhh kan .
lagi-2 kalau yang pindah tuh bestie akuhh .
pehh . memang lahh .

ahaa ! tetibe teringat tyme form three.
uwaaaa~ :'(
nak jadi balik tahun tuhh .
macamMacam kenangan ade .

takpe lahh .
sekarang kalau tak hepy ,
lepas-2 nieh pasti okeh .
mybe Awal tahun lagi kodd.
biase arh tuhh .

lepas nee, mesty busy dah .
dah ade LATIHAN bola baling .
TAKNAK masuk sebenarnyer,
tapi dah aku budak lame, kena lah masuk.
tyme form4 nieh arh kena kumpul sijil kan .
penting tuhh .
herm .. nak masuk Kawad . tapi, tak reti pulak .
budak-2 nee cakap bolee belajar .
herm . tengok lahh nanti .


aku takod jek nie.
form 4 macam susah jek lagi belajar nyer .
haisshh . dah macam nak SPM pulak .
tahun depan aku dah jadi calon SPM .
kejap jek .
no honeymoon-2 lagi mekk ! :(

nehh belum masuk MID YEAR lagi,
lepas nehh mesty lagu busy dengan Sidang .
ouhh No !!
ima kuat kan ?
insyaAllah bolee . (=


okeh arh .
sampai sini saje post kali nee .
oke chow !
assalamualaikum . :)
















Syukran Jazilan. Thanks for Reading

1 comment:

  1. JOIN NOW !!!
    Dan Dapatkan Bonus yang menggiurkan dari dewalotto.club
    Dengan Modal 20.000 anda dapat bermain banyak Games 1 ID
    BURUAN DAFTAR!
    dewa-lotto.cc

    ReplyDelete