All praise to Him . I'm happy today . Pray for my FUTURE please :"

27 January 2012

RINDU . :)



heyyo ! ASSALAMUALAIKUM ^^,




SAYE rindu . 
rindu sangat lah .
ye ! RINDU GILER . =D


ahaa . hyee readers .
cehhwahh . ayat manis baii at atas tuhh . haha !! 
xdek lahh kan .
aku RINDU SANGAT ZAMAN AKU KECIK-2 DULU ^^,

kenape tetiba ima nee , =='
erm xdek arh .
TADI petang jalan-2 pegi bandar kejap .
hoho !
Bandar xdek lahh jauh mane dengan rumah akuh .
5minit dah sampai kodd.
ehee . tadi pegi pun naek moto jek . 

pegi kol 5.45 kodd. 
jalan pegi FARMASI .

buadd ape jek kan aku pegi situ ,
ermm . BELI UBAT kaka akuhh mekk.
baru balek dari cuti terus demam .
tuhh lahh jalan tak ingat aku.
kan dah demam . HAHA !! :D
takpe-2 . tak lah teruk sangat kan .
bolee jek naek moto beli ubat sendiri . hee . (:

then, g Bank amek duit .
KAKAK aku yee . bukan aku ^^,
erm . pas tuhh jalan-2 tuh ,
nampak KFC .
Uwaaa~ tetiba terigin sangat nak makan KFC .


SIAPA NAK BELANJA AKUHH ?? (:
bolee lah.. bolee lah . hee .
kalau ADE roger-2 ea .
PEACE (Y) 

 OKEH .
Lepas tuhh akuh pegi kedai makan .
untuk ape ea ?? =='
tadi Mak aku kirim suruh beli mee sup .
nak buadd BUKA PUASA .

aku dengan mak aku jek puasa .
habeskan puasa nazar aku . ade lima hari lagi .
nanti dekat sekolah sambung lagi . ^^,
alhamdulillah dapat puasa sampai habis tadi .
Kau pun dapat habeskan . bagus-2 . teruskan ekh .
jangan jadi macam hari isnin tuhh ! hahaha !!
jambu pun jadi . c(: 


lepas tuhh Terus pergi amek adek aku SALIHIN,
dekat sekolah agama . 
sekolah tak amek cuti pun .
hahaha !!
naseb kau arh dik, kena sekolah .
TAKPE-2 ilmu lebih (=

okehh ! bukan tuhh sebenarnyer citer disebalik RINDU tuhh .selingan jek tuhh . ^__^
hahh . lepas amek adek aku tuhh ,
tibaTiba teringat zaman aku sekolah dulu.
pehh ! RINDU SANGAT tyme aku kecik-2 dulu.
mase aku pegi sekolah agama.
pukol 6.30 baru balek .
lepas tuhh , balik umah siap-2 sume ,
pukol 7.30 gerak pegi kelas malam pulak .
balik kelas pukol 10.30 .
pas tuhh sambung STUDY sampai pukol 12.00 .
STUDY untuk UPSR . 
kadangKadang bangun tengok buku sepahSepah jek at katil .
hahaha . ngantok punyer pasal,
lena sedap jek arh ! :D

andai mase boleh diundurkan,
alangkah bahagia nyer hidup .
PASTI AKU akan buadd yang lebih Baik kan .

sayangnyer .
PAST IS PAST ima !!
now . try to be the BEST ~ :)

chaiyok-2 !!
haha~


esok InsyaAllah nak keluar pegi Bandar dengan kawanKawan aku .
Amira Atiqa n Aisyah J .
wait for me yaa ! (:
jalan jek kan akuhh nee . =='
HADIS , perkataan Bhs.Arab TAK HAFAL lagi ! :(
heisshh ! susah lahh cm nee ima oii .
tengok lahh balek nee .
jangan kena tibai dengan GuruGuru ku TERSAYANG tuhh sudahh ^^,


okehh lahh .
Mahu Beradu dulu . haha !! (:
oke. bybye kawan ~
assalamulaikum . 








Syukran Jazilan. Thanks for Reading

No comments:

Post a Comment