All praise to Him . I'm happy today . Pray for my FUTURE please :"

27 January 2012

sungguh Malang tidak berbau ! :/



hyee ! assalamualaikum . (:
HeyyOo (Y)


HARI
ini tanggal 27Januari2012 .
aku jalan bandar dengan budak-2 nee .
sapee kah budak-2 tuhh ekh .
ahaa . see the picture lahh .

mira tiqa, aisyah j, kecikk .
LAST MINUTE plan bebb .pukol 9.45 malam semalam aku dapat text dari mira,cakap nak kuar .aku On jek lahh .memang BANYAK barang aku nak beli taw^^,

kenape dengan MEREKA jek kan akuhh pegi,sebab KAMI jek lahh yang duduk areaArea bandar Kluang nee.yang lainLain duduk luar bandar Kluang .macam dekat LayangLayang n Simpang Renggam .
so, Kami saje jek lah yang always sameSame kalau hang out .dulu aku takde lahh Close dengan mereka nee.tapi ...sejak SATU KELAS di Ibnu Rusyd tuhh,kami Akrab lahh .hee . (:
tuhh pun sebab kami same-2 dudok kluang kan.balek kampung hujung minggu same-2 .tuhh yang boleh rapat .

okeh !!tadi akuhh keluar rumah pukol 11.30 .lambat ka??=='hahaha ~takde lahh kan .aku kate lambat sebab budak-2 nee dah sampai Kluang Mall lame dah.aku yang duduk paling dekat pun datang lambat.niehh coz tunggu KAKAK Aku siap masak tadi .baru keluar . dia hantar .naik motor jek ! haha .

sokkey lahh kan, ade orang nak hantar .kalau tak , tak keluar pun aku tadi .hahh ! masuk dalam Kluang Mall.
jalan-2 lahh kan .beli macam-2 .mulaMula aku pegi POPULAR .BELI buku-2 latihan, n barang-2 siket .then, cari hadiah budakBudak nee.pastuhh pegi Makan dekat KFC .

Yeahh .!akhirnyer . aku dapat jugak makan.sebab semalam terigin giler . haha .xdek lah sedap mane.makan hariHari mesty muakk . (: LEPAS tuhh jalanJalan lagi,akuhh beli BEG SEKOLAH baru . kaler coklat+pink. 
comel . (^.^) [macam akuhh lah kan] pasan ! ==' hahaha~


lepas tuhh , snapSnap kejap dekat depan Kluang Mall tuhh.ahaaa . XDbuadd kenangan jekk tuh .gambo sudaa upload di MUKA BUKU . (: mahu lihat tengok lahh yekk ^^, lepas tuhh sambung jalan lagi pergi Kluang Parade . buadd hapee ye disane ?? ==' pegi sane beli seluar slack dekat sakan. Aisyah J lahh yang beli . kami teman jek ^_^


hahhh ! nak dijadikan citer .yang BERKAITAN dengan Tajuk post nee. Malang Tidak Berbau . mase otwnak pegi tuhh,mase Lepas Lintas Jalan,budak yang  pAkai baju BIRU  dekat atas Tuhh,bolee jatuh! aduuhaii .malu kahh ? >.<


tidak tahu lahh kan mahu kata ape.nasib badan . hoho !
macam mane bolee jatuh pun DIA tidak tahu lah .ade Plastik ape tah dia langgar ,tahuTahu sudah jatuh .
SELUAR dekat lutut Koyak mekk . :'( lutut sure lahh Lebam lahh kan .
pas tuhh , selipar hampir-2 PUTUS aw .huhu . naseb belum putus ag .


sampai sekarang terase beb lebam dia .
haiishh . ntah ape lah Aku fikir kan mase lintas jalan tuhh . haishh . nasebNaseb . >.<
lepas tuhh teruskan jalan .tak kan arh aku nak duduk tepi jalan tuhh kan . haha !!
masuk Kluang Parade , pegi SAKAN .lepas tuhh jalan-2 ciket .

mase tengah Rambang MATA tuhh kan .tibaTiba nampak Jam lonceng . warna Coklat .
[coklat lagi . feveret kaler apee ima? ==']

takde lah feveret . suka sajee .
comel tawu . ^__^



haha . lepas tuhh , aku pun beli lahh .berapa ringgit tah tadi .
yang penting bawah RM10.00 jek . (: lepas nee bolee lah bangun AWALawal .
Kan FARINA SYAFIQAH ?? =)

hehe .tuhh kalau sedar . biasenyer dekat HOSTEL tuhh,bila dah sedar kali pertama ,lihat jam dulu.
agakAGAK jam baru pukol 5.00 Pagi ,tidur balek mekk . XDawal sangat tuhh . hahaha !!
tunggu dah pukol, 5.20 ke 5.30 Baru bangun . (=tidak lah lambat kan .
sempat lagi solat Jemaah taw ^^

huhu .okehh . lepas dah habesHabes ronda tuhh,kami tunggu dekat depan Kluang Parade tuh, nak Balik arh . tapi aku tak terus balik arh .aku pegi buadd SPECTACLES baru .ohh . power maintain jek .
kiri 250 . kanan 150 .silau 200 . ayoo ! sejak bila aku kena silau nee.dah lahh aku suka TENGOK matahari .cantik jek .pagiPagi sinaran dye menawan ! haha~

mengarOt jek lahh akuhh kan .ingat nak Istiqamah pakai spec lepas nee.tapi . lepas Ade sorang Hamba Allah nee, nak Gelak kan aku bila lihat aku pakai spec,BATAL niat akuhh . huhu .apee lahh kau nee Budak .tak baek tawuu !!aku yang segan nanti . heeiiishhh .

takpe-2 . pakai dalam kelas jek sudaa. bila keluar bukak lahh kan . hermm . (:
okehh . area  pukol 4.30 aku balek rumah .berhenti Solat dekat surau Kejap ,
solat zuhur lahh kan . pas tuhh terus balek rumah .




ILOVEYOUDAMNMUCH . (=


nie Jam lonceng baru saye ^_^
comel kan . HOHO ! :p


beg Sekolah baru .
angry bird saya . (:


ini buku nota untuk nota saya dan kawan saya.
credit to : NOR AFIQA . (:



ini buku yang saye beli tadi .
uwaa . macam buadd jek . haha !! (;


ini picx cute bukan .
especially for girl beside me .
ahaks ! XD





okeh lahh . sampai sini saje post kali nee ye .lain kali aku post lagi . bubye !
assalamualaikum . (:












Syukran Jazilan. Thanks for Reading

No comments:

Post a Comment