All praise to Him . I'm happy today . Pray for my FUTURE please :"

6 December 2011

hasil air tanganku .

assalamualaikum . :) 
haisshh~ cuti nie.. bosan sangat derr . 
taraa tawu mau buadd ape.
kan bagus dapat join kelas tuisyen ADD MATH macam Mereka .
fuhh~ jeles !! 
dah laa aku math-2 nie lmbt cket . huu~ 
walaweyh . ta sabo lakk pulak nak naek skola .

[padahal takodd mekk]


takodd ape lettuw .
macam-2 lha~
nak hadapi tahun depan . huhu . 
pasti pelbagai dugaan kan. 
hoho . 
oke stop it .

[harap yang baik-2 jek]





 HASIL AIR TANGANku

Memandangkan hari nie aku puase . [puase 10Muharam]
terniat dahh nak buat jemput-2 kentang ,
untuk Buka Puase . :D 
petang tadi dah lahh tidur mekk~
macam biase lahh.
[cm tak kenal aku jek kan. :p]
dalam pukol 6.00 ptg tuhh baru sedar .
aku sedar tatkala mimpi bruk .

*aku MIMPI KAU unfriend dengan aku .
blog kau block.
fb m'sia un kau removed. 

[ HARAP-2 benda nieh tak jadi kenyataan . :'( ]

oke . aku bangun then terus sembahyang asar.
lepas tuhh pegi dapur terus cakap dengan mak aku 
nak buadd jemput-2 kentang .
then, aku terus amek bahan-2 nak buadd jemput-2 tuhh .

BAHAN-BAHAN ::
Tepung gandum  
[sukahati nak berape banyak]
Air masak 
[tengok berape banyak yg perlu]
Kentang 3 biji
[Dipotong dadu]
Ikan bilis.Bawang .Cili padi 
[tumbuk lumat]
Garam 
[secukup rase ekkh . ;) ]
then, Korang gaul kan jek semua bahan-2 tuhh,
gaul hingga sampai bahan-2 tuhh campur.
after that, Korang bolee GORENGkan nyer . :D
HASILnyer pasti SEDAAP :) 

aku dah KENYANG daa makan . fuhh . 
alhamdulillah~ ! :D







#aku rase bersalah sangat dekat kau lahh . napee kau nk lari dari aku . aku rindu kau taw . jangan lah seksa diri tuhh sebab aku . maafkan aku ea . 







Syukran Jazilan. Thanks for Reading

2 comments:

  1. alolo comel jer entry alimah
    ps rindu kau. kbai

    ReplyDelete
  2. haha ! malu aku teha oii . :p
    same deyhh ^^
    miss u too !

    ReplyDelete