All praise to Him . I'm happy today . Pray for my FUTURE please :"

16 December 2011

6jam tido~

hyee . assalamualaikum . ^^


uuwaaaarrgghh ! :O muke baru bangun tido tuhh . ehee . hari nie bangun-2 tido terus buadd kerja harian aku . sapu rumah lah . macam biase . then, lepas sapu-2 rumah tuhh , tengok televisyen . haha ! TENGOK ??
tengok jek . pehh barang , buang karen jek .. ehee . tak lah , cikgu BM aku selalu pesan TONTON , bukan TENGOK . hee . tertbe rindu sangat dekat Uzh . Normah . [Cikgu Bahasa Melayu kelas aku] .

huhu . cikgu BM aku nee baek , spoting , n tegas lah jugak . haha . bile kenangkan balek , mase mule-2 dye masuk awal tahun , memang strait betol dye aja. sampai ke tatabahasa tuhh yang lagi-2 dalam dye ajar . *kata kerja transtif, kata kerja tak transitif [benda nie selalu di ulang banyak-2]  pehh , kadang-2 sampai tak paham belajar taw . rase TAKOD sangat tyme BM . kena study dulu b4 dye masuk , kalau takk free lah kena denda dengan dye . tapi perasaan takod tuhh hanye bertahan dalam diri budak-2 3BAIHAQI selame 3 bulan yang pertame. Lepas tuhh dah okey dah . haha ! kalau dye masuk asyek gelak jek, sebelum nee sunyi gilek kelas tuhh . hahh ! WAJIB bile dye cakap , kena salin nota-2 tuhh . kalau tak, memang tangan kau kena cubit lah dengan dye . tapi siyez lah . cikgu BM aku nee spoting habes , dye baek sangat dengan Budak-2 kelas aku sampai bagi kteorang rambutan+pulasan dalam plastik itam beso tuhh . haha ! JELES tak 3BUKHARI dan 3MUSLIM . sebenarnyer kelas tuhh un dye ajar. tapi kelas budak boys, pehh . laen taw dye masuk kelas dak girls ngan boys. kelas boys memang garang habes lahh . sebab budak lelaki, biase lha . terkenal dengan kenakalan mereka tuhh . sape takk geram kan . hehe . macam lah budak perempuan baek sangat kan , haha ! tapi siyez lahh. dye jarang marah lahh kalau masuk kelas kteorang . [kelas perempuan satu-2 nyer yang dye ajar]  biler tyme Ruyong memang kelas kteorang dah bise dah dengan care-2 dye ajar . mulot budak-2 kelas aku jek lahh bunyik nak bandingkan kelas laen . sebab yang laen senyap coz Takod. huahua ~ biase lha tuhh . macam kteorang awal-2 dulu . tapi siyez uzh nie sangat baek,spoting,prihatin n THE BEST lha . (:


okeh . sebenarnyer bukan nak cter pasal uzh nieh . haha ! tapi tadi teringatkan dye . laju jari nieh nak menaip pasal dye . eceehh . RINDU sangat nak belajar BM dengan dye lagi taw . erm . ENAM JAM TIDO . huahua . sebenarnyer tadi jam 11.30 aku tido sampai 4.30 . huhu . pasal apee lama naa aku tido , heiishh~ sebenarnyer tadi saket yang tak bolee dielakkan . last-2 aku amek keputusan untuk tidur lha . bior kurang siket sakit tuhh . aku bangun tuhh terus mandi biar segar cket dah saket tuhh pun dah lega . haisshh . naseb badan lahh kena penyakit tuhh. haha . Saket ape lha tuhh . ahaa . MY SECRET . biar aku jek tawu oke . >.<
haha . tengok lah malam nie confirm jadi burung hantu , petang dah tidur lame . huahua .


okeh lah ! assalamulaikum . :D



Syukran Jazilan. Thanks for Reading

1 comment:

  1. JOIN NOW !!!
    Dan Dapatkan Bonus yang menggiurkan dari dewalotto.club
    Dengan Modal 20.000 anda dapat bermain banyak Games 1 ID
    BURUAN DAFTAR!
    dewa-lotto.cc

    ReplyDelete