All praise to Him . I'm happy today . Pray for my FUTURE please :"

9 December 2011

jyeahhh . !!!

assalamualaikum. :D

jyeahhh ! haha~ erm . oke . lame kodd tak updated-2 blog kan. so, hari nak cter ape yang telah terbuku dalam hati nie . cehhwaa~ haha !! segall sajee . urm . oke oke . macam-2 cter derr .SEDIH , GEMBIRA , BOSAN ,and so on lahh ~!! . heuheuheu . mula-2 nak cter hapee ekhh . erm .. lalalalalala~ okeh !

SEDIH dulu lahh . baru datang nyer GEMBIRA kann .. kaann . ehee . ^^
kenapee aku sedih ekh ??! uwaa . :'( .... aku sedeh Bersebab lahh . tak kan aku suka-2 sedeh kan .
hoho . tapi biler difikir-fikir kan balek perlu ka aku bersedeh ? PERLU ??? haisshh .. lau KAU msty kate aku poyo jek kan nak sedeh-2 nieh . haha . ehh . SUKA HATI lahh aku nak rase ape . hak aku rite ? :)
okeh . yang penting lepas aku tawu cerita yang SANGAT-3 mengecewakan aku KAWAN,, ... laju jek air mata nieh .. laju sangat . aku yakin aku tak kan senang-2 nangis kalau benda tuhh aku tak risau . n aku tak sayang kau Kawan . oke . memang sekarang kau tengah bahagia rite . yeahh . aku tahu tuhh . bagus lahh kau bahagia . aku harap kau terus bahagia  ea Teman . jus satu jek pesanan aku : JANGAN ikod sangat nafsu remaja tuhh .. macam kau sendiri cakap. "remaja , semua benda nak cuba" haha . yelahh . betol lahh tuhh . tapi aku hope sangat kau tak lalai n berubah yekk . tapi satu jek aku macam TERkesan siket,, aku tak sangke ape yang kau cakap selama nieh..akhirnyer jadi macam nieh . kau buadd jugak kan ape yang kau katee . haisshh~ biase lahh tuhh . darah muda . SORRY to say  lahh . aku ta sangke kau jadi macam nieh .  pape pon aku tetap Sayang kau oke . :)

okeh-2 . sudah-2 lettuw . haha . over laa pulak aku taip kan . erm .. citer GEMBIRA pulakk ekk . (:
hahhh . Alhamdulillah~ TERIMA KASIH Ya Allah  . kerana engkau kurniakan aku seorang Kawan yang sangat-2 baek . thnxs sebab jadi tempat aku mengadu , bermanje [cett] haha ! , tempat aku luahkan hapee-2 , thnxs Farina sebab jadi kawan aku ekkh . terima kaseh banyak sebab tahan dengan ape yang aku buadd selme nieh . so Sorry kalau nyusahkan kau ekh . hee . :D . moge persahabatan kite kekal abadi selamenyer . Insya Allah~! . :) .Sayang kau sangat-2 ekh! (>.<)

BOSAN marii~ hua hua hua . ! grrr~ rasee macam nak makan jek Kucing tuhh . haha ! * ganasnyer kau ima . ehee ^^ . xdek lahh . sebenarnyer kan . aku bosan sangat cuti nieh .. yeahh . hari-2 buadd benda yang same sajee . borink berkk . huhu . alangkah bestnyer dapat join mane-2 tusyenkan untk ready sbjek form 4 . huwaa-2 jeles same teman-2 aku . huhu . TAKPE -2 . nanti kalau kat sekolah aku tak paham AKU tanyer Korang jek lah ekkh . maklum lahh Korang sudaa berlajar dari cuti kan . masuk sekolah nanti mesty dah pro rite ? huhu . oke oke . now ! AKU RINDU sangat dekat sorang budak yang belajar tahfiz nie. huu . cehceh . hang busy betoii ekh sekarang nieh . haha . hilang sorang kawan aku texting mekk . err... takpe -2 kau belajar ilmu Allah . moge mendapat RAHMAT dari-Nya ea... insyaAllah . harap balek nieh kau share ilmu kau pade rakan mu yang sangat dahagakan ilmu Allah nieh . ;) [cehwahh~ ayat . sentap ! ] haha. pape jek lahh . AKU rindu same e2 SEKOLAH lahh mekk . haha . tak sabo pulak nak balek S.M.K.A.S . tapi takod lahh pulakk mengenangkan RESULT PMR . huu . oke . terus berdoa . berdoa dan berdoa . :D .




okeh . aku rasee ape yang aku terbuku dalam aty nie sume dah aku tulis . huahua~ . rasee kurang siket beban aku rasee nieh. hee . okehh lha . assalamualaikum . :)
Syukran Jazilan. Thanks for Reading

2 comments: