All praise to Him . I'm happy today . Pray for my FUTURE please :"

26 December 2011

majlis KAWEN dan menyambut MENANTU ^^

assalamualaikum .
hyepp ^^




Nie makanan pengantin jiran akuhh. :)
[BUAH AKU yang POTONG ^^ ]

Budak-2 rajen nehh ^^


pehh ! sepupu aku neihh~
nset dye ajekk . text sape tuhh efa.
haha !

Aliah [kazen] n Aina [adek]

Menantu yang disambut

Pengantin :D

Mak cik -2 akuhh..
Efa tuhh sebok jek nyelit. haha !!

Konon tepi pantai lah~ haha !
btw Cantek kan dye ^^
EFA NANI AZMAN  (:

COMEL kan budak belah kanan tuhh.
adek orang ~
pinjam jap ^^


apee kah tajuk e2 . haha . Sebenarnyer kan . HARI nieh 25.DISEMBER 2011 Kerja Kawen Rumah Makchekk akuhh dekat Parit Lapis Sempadan, Batu Pahat . Kerja kawen nehh jus buat kecilKecilan jek, panggel sedara mara dan jiran tetangga terdekat jekk . dan Sempena menyambut menantu . maksdunyer , ade dua pengantin sekali lahh . (:


aku gerak pergi sanee dari Kluang Hari Sabtu petang , kenape Petang ekkh ? selalunyer sedara mare kan kena datang awal-2 siket. ahaa.. mesti jadi persoalan kan. hewhew :3 . urm.. sebenarnyer hari SABTU tuhh jiran DEPAN rumah pun buadd kerja kawen . Ayah dan Mak aku sebok rewang rumah sanee . Mak aku siapp buadd makanan MAIN TABLE PENGANTIN ,, aku adek beradik lahh tolong buadd . naseb ade lima dara dekatt rumah tuhh campur sepupu akuhh . yang susah pun jadi senang kan. biase arh name pun perempuan . hehe . :) .


ahaa ! sambung balek citer . um.. sebenarnyer kan, Busy sangat Parents akuhh tyme tuhh . so, Terpakse lahh turun BP lewat petang . aku sempat Tido lagi lepas Asar sampai pukol 5.00 petang kodd. SETENGAH JAM jek tidur . tidur sebab dah tak tahan sangat kepala nieh HEAD ACHE . >.<" . kesan tidur lambat pagi tuhh lha. pukol 3pagi tak tidor lagi . sebab mate tak mengantuk lha. aduhh. sejak akhir-2 nie asyek tak bolee tidur jek.. apee kahh = ='' .


herm... lepas bangun tuhh, terus siap-2 pegi rumah makchekk akuhh tu . solat magrib dekat Petronas Ayer Hitam . (: . fuhh~ sesak benoo. adusshh . masalah-2 ... tapi lega lahh tunaikan Kewajipan dulu. Perjalanan pun Selamat . alhamdulillah selamat sampai .sampai sane makan malam dulu, Siakap 3 rase dan udang jadi sajian. fuhh ! lazat mekk . hehkhek ^^ . then.. buadd kerja lahh . ape lagii . namepun perempuan . hahh ! tolong potong sayur-2 untuk buadd sup .


area tengah malam baru gerak pergi rumah Makcikk akuhh yang dekat Sri Menanti , tak jauh lahh dari situ . api serius lahh .Kampung tuhh best sangat . suasana dye . fuhh ! best-2 . duduk lame-2 at situ pun tak bosan . jus satu jek lahh  MAXIS tak ade line at situ . Celcom jek laju . haha . okeh-2 . sampai rumah situ , aku tolong potong sayur lagi nak buadd KUAH LODEH . dan ANGKAT LONTONG DAUN . area kol satu baru tido . lambat lagi tido kan. Hahh ! ary nehh nak idur kol bape pulak.. :)


pagi tuhh sampai rumah pengantin [makcik yg at pt.lapis sempadan] Tugas aku agihkan lontong dengan kuah lodeh dan sambal kacang . huhh . agak penadd arh . naseb dye wat majlis memang kecik jek. huhu . kol 5 petang baru clear semua .. tw nak balek tuhh mak cikk aku bagi free KEBAYA kaler kelabu . hoho . aku satu , kazen aku satu EFA NANI . jyeahh. baju same lahh efa .. wink wink  ! bila ntah nak pakai~ haha !! layan pulak aku kebaye-2 nieh . haisshh . :)





okeh-2 !! nak rest weyh .
seharian tuhh .
haha !

assalamualaikum . :D





Syukran Jazilan. Thanks for Reading

2 comments:

  1. Bingung mau ngapain? mendingan main games online bareng aku?
    cuman DP 20rbu aja kamu bisa dapatkan puluhan juta rupiah lohh?
    kamu bisa dapatkan promo promo yang lagi Hitzz
    yuu buruan segera daftarkan diri kamu
    Hanya di dewalotto
    Link alternatif :
    dewa-lotto.name
    dewa-lotto.com

    ReplyDelete
  2. JOIN NOW !!!
    Dan Dapatkan Bonus yang menggiurkan dari dewalotto.club
    Dengan Modal 20.000 anda dapat bermain banyak Games 1 ID
    BURUAN DAFTAR!
    dewa-lotto.cc

    ReplyDelete