All praise to Him . I'm happy today . Pray for my FUTURE please :"

6 December 2011

untuk kau kawan .

assalamualaikum .
hari nie tak nak tulis intro panjang-2 .
ayat manis sajee kan .


MAAF . :'(

bukan aku nak wat kau SAKET ,
tapi ...
REALLY SORRY miss.
bukan aku nak kau nanges sebab aku,
bukan aku nak kecewakan kau.
bukan aku TAK NAK hargai apee yang kau buadd,
tapi.. aku tak bolee nak terima tuhh syg .


aku tak tahu kenapee !
tapi serius aku tak bolee bukak video tuhh.
aku nak tgk sangat .
dah bnyak kali dah aku try, tapi tak dapat.
aku bukak gune Dua fb orang laen pun tak boleh .




kenape kau delete yang kau post at wall aku,
 baru nak try bukak gune fb yang ke-3 ..
kau maraa aku kan,
maaf yee.
aku tahu kau terase bile aku wall to wall dgn someone.
aku perasan semua tuhh .
bukan aku tak nak amek tahu,
tapi aku tak nak kita gaduh,
plisss~


 MAAF kan aku ye ,
 macam manee kau rase tuhh,
macam tuhh lahh aku rasee dulu.
tapi aku tahu , kau try nak ubah kan.
 terima kasih banyak-2 sebab nak jage hati aku.


sometimes, aku asyek terfikir.
aku nieh selfish kan.
pker perasaan aku sowg jek.
perasaan kau, g2 jek kan aku biarkan.


Ya Allah~
berdosenyer aku buadd hati teman aku terseksa,
maafkan aku ekkh kawan .



Jangan Pernah kate diri tuhh Bodoh SAYANG.
kau PANDAI lah.
aku tahu kau dah TRY nak epykan aku.
kau MULIA lahh SAYANG .
most THANK YOU dear .




okeoke !
remember :


walau ape pon ,
AKU TETAP SAYANG kau lahh .
sayang sangat-2 !!
MAAF KAN AKU ekh. TEMAN,
ade sesuatu yang ganggu perasaan aku,
mngkin aku TERlepas kan dekat kau !
MAAF BANYAK-2 .
selalu Rindu kau . :)

Syukran Jazilan. Thanks for Reading

No comments:

Post a Comment