All praise to Him . I'm happy today . Pray for my FUTURE please :"

27 November 2011

wedding of the year ^^


assalamualaikum !! 
ea.. lamee sudaa tak updated blog . 
fuhh~ busy.. ! busy sangat dher mnggu nieh.. 
nieh sebab rumah mak uda aku wat keja kawen lahh .. 
aisshh.. kena tolong macam-2 ! 
penadd glek.. 
dah dua malam dah sampai rumai jam 12.00 malam . 
penadd berkk ! :(

um. anak dye nieh kire KAZEN aku lahh.
aku panggel dye Kak Farah.
comel jek orang nyer. (>.<)
dye kawen dengan orang Kelantan .
jauh kan.kan .
um..dah JODOH nak buadd macam manee .


mak aku selalu pesan:
"korang kalau nak kawen jangan carik yang jauh-2 ,
nanti susah nak balek kampung nak tgk mak ngn abah.
kawen jek dgn ORANG JOHOR."
[ttbe terfikir.. ai,,xnk laa kawen dgn org johor.sebab nanti tak berkembang nanti family aku.]
haha ! suka hati jek kan..
pape pown jodoh pertemuan di tangan Tuhan ekkh ^^

ahaa ! lamee lagi kodd nak kawen .
Result pmr pun tak kuar lagi..
aisshh ~
jauh fikir mase depan .

hah!! tadi petang ,
lepas dah siap kemas-2 ueh kan.
aku , aina , n suhailah [kazenakuyangcomelueh] ^^
kteorang bareng-2..
sambil borak-2 .
tahu takk isu ape yang kami bual kan..
haha !
korang rasee ?
um.. PELAJARAN ..
ouhh . TIDAK sama sekali .
tapi ....
"kau nak kawen dengan laki macam manee nanti ekh?"
hehe . XD
seghall tak kami .
ala.. berangan jek dulu .
mane tahu jadi kenyataan kan .
huhu .
yang penting jawapan kami semua ,

"aku nak kawen dengan orang kaye
kerja yang bagus-2.
macam petronas,dokter,pilot n so onn~ "
haha !
[besa cite-2 kan moge tercapai ekh cita-2 kami ^.^]
ngee~

hahh !! okeh-2 .
tutup cter pasal kawen ekh . :)
hari nieh baru lega cket . 
sume dah beres ! 
weee~ :D 
tapi penadd maseh terase . 
fuhh. best la jugak tadi ..
makanan dye sedapp..

macam bese larr . 
nasi minyak..ade kambing kurma lagi..
hah ! ais krim . 50sen pun ade..
sampai 6 ke 7 batang aku makan .. 
banyak kan . kan . 
hee . dah LAPO bedal jek larr.. 
[aihh..teruk beno perangai] =='
so, JANGAN contoh ek ! hee ! 

oke . aku malas nak cter banyak !

time nieh tga tolong isi kerepek.
[RAJEN takk ? ]
ngee~ =p

nie sesajee jek !
bosan time nieh .
==''

nie khatam quran . hari jumaat petang .
sume tuhh kazen aku !
[pengantin yg tengah-2] :)

nie tyme NIKAH . 

pelamin.
CANTEKK kan . :D

hantaran kawen ! ^^

mase sanding .
[bagai pinang di belah dua . (:]


tepung tawar ^^

makan beradap 

potong kek .
kek ueh harge RM 400 .00
mahal kan..
keknyer sedapp !!

kazen aku ^^

pakcik yang tukang bagi AIS KRIM .
weeee~!

.pak cik aku. dan aunty kalsom . dgn nenek jgk .

nieh BUDAK RAJEN .
ahakz . XD



kazen-2 aku . tapi tak semua.
yang besa-2 malu . >.<


hahh ! dye nieh NADIA AQMAR .
[fom3 jugak sebaye lahh dgn aku.]
cntekk kan dye .
haha !

melantak KEK .
feveret dye nieh ^^

dgn EFA NANI .
haha !
KAZEN aku pleng rapat .




GAMBO menceritekn segalenyer .rite ? (:
oke . tengok dan ngUtok ea.
haha !
[gurauGurau^^]
#kbai .








Syukran Jazilan. Thanks for Reading

No comments:

Post a Comment