All praise to Him . I'm happy today . Pray for my FUTURE please :"

22 November 2011

PMR ohhh result ! :)

ahaa . ASSALAMUALAIKUM .
pagi (: !
haha . jrang kan na nampak aku bangun waktu pagi kan.
um . bese larr kan . lau tak lepas subuh dah tdo balek .
kol 10 cnfem baru nampak batang hidung "dye" nie.
ngeh ngeh ngeh~ !

oke. nak post ape ekhh .
hah ! oke la nak cter pasal PMR .
SEMALAM . ye ! semalam larr . takkan lusa pulak . :)
um . ttbe jek dapat text daripada budak-2 nieh .
lagi 35 hari nak keluar result ,
pehh.. TAKODD ! (=,=)
TEXT tuhh suruh .
buadd macam-2 antrenyer ::
   *solat hajat. selawat keatas nabi .banyakkn berdoa. solat sunat.
macam-2 lagi larr kan .
ye . maken result nak kuar nie lar kte maken kena rapat dengan ALLAH .

AKU RINDU .
rindu sape ?
ofcoz lar rindu KAKAK saya .
rindu dye sangat sangat nieh.
adek tunggu akak ye . :(

haha ! tetbe jek kan !
TAK ade larr  . [kenyataandiatasbetol . XD]
sebenarnyer aku nak cakap
aku rindu sangat tyme TENGAH-2 PMR . 
waaa ! aku RASE tyme tuhh larr aku RAPAT sangat dengan ALLAH .
Ya Allah . kalau larr mase bole diputarkan balik .
um . sekarang .
risau yang amat . risau sangat .
result tak keluar lagi tapi macam-2 dah aku buadd.


Ya Rabbi . ampunkan dosa-2 ku dan kawan-2 ku .
Kurniakanlah kami keputusan yang paling cemerlang Ya Allah.
Rapatkan UKHWAH antara KAMI .
JAUH kan kami daripada melakukan perkara yang bolee melalaikan kami.
Permudahkanlah URUSAN kami. Ya ALLAH......
aamiin~


ahaa,ttbe macam nak mengalirkan air mata.
okeoke ! STOP my lover tears ... :)
awk stop. ouh oke .
GOOD . ! :)


the Conclusion is :::  Berusaha lagi.lagi dan lagi !
SETIAP ape yan berlaku tuhh pasti ade hikmahnyer .
so..banyak-2 kan lah berdoa yekk ! :)

oke laa...selamat beramal. !
#kbai...... :)












Syukran Jazilan. Thanks for Reading

No comments:

Post a Comment