All praise to Him . I'm happy today . Pray for my FUTURE please :"

19 November 2011

majlis KAWEN .

yeahh ! assalamualaikum .
pagi-2 aku bangun dapat *sms dari KAWAN baik aku nieh . amboyy .
tahu larr bangun awal mekk . haha !  em .  bukan selalu aku bangun lambat taw !
oppps ! kantoi sudaa , ngee~ ! ahaa . =D .

oke . stat cter . ary nieh ade kerja kawen dekat rumah atuk sedare aku .
jarak dari rumah ade laa dalam 5 minit . tak jauh pon kan . kan .
aku malas yang teramat sangat nak pergi sanee ! grrr~
paham-2 jek la nanti kena buadd hapee . bukan PEMALAS nak tolong-2 nie ,
tapi tak suka suasana yang macam tuhh . ahaa  .
disebabkan AKU n AINA adek aku sorang nie bangun lambat .
mak . nenek . mak long . n kazen aku pegi dulu . tengok majlis nikah !
alaaa~ tak rugi pon tak datang . haha ! :D

um . lepas aku mandi n breakfast .
dapat sms lagi dari Kak auni . [she is my first sister]
    # cepat siap . nanti aku amek . g rumah tok cuk .
 perghh . mase tuhh tengah on9 . plus baru jek lepas sarap . n sapu-2 rumah .
see? tak MALAS kan . kan ? haha ! :)
aku pon kejut larr ADEK aku nieh . n Iron BAJU KURUNG . tema HIJAU .
lepas dandan dalam setengah jam aku pun keluar n kunci rumah semua .
n gerak pergi sanee .

um . sampai jek sane . buadd hapee jek .
orang pun belom ramai lagi . aku pon duduk la at bawah khemah tuhh .
sambil layan fon . *texting-2 ! hobi . haha~ habes kredit aku mekk .
um . mase ueh tengah nak angkat pinggan mangkok sekali kan,,
TERpijak lecak !. grrr ~ ! nie yang geram nieh . tahu tadi pakai selipar Jepun jek .
waduu-2 . sabo jek la... =3 .
OKE . lepas zuhur ade majlis sanding .
um . tetbe jek kan , MAK ANDAM [ padahal maknyah ] tapi seriuz cantekk ! haha~
dye suruh jadi pengapit . TERkejut aku . jadi bidan terjun .
pehh . MALU aku . >.< . !
fuhhh~.. selamat . PENGAPIT real datang . akhirnyer . ye . ye ! tak jadik .

oke . lepas tuh . kami [aku.aina.suhailah]
duduk jek larr dekat luar ueh , sambil angkat pinggan kotor .
air dye macam-2 . tapi swear manis nak mam !
pehh.. kencing manis aku .
tengok larr orang karoeke .
ade yang merdu . ade yang macam katak . haha !
siott jek kan aku , um  pape jek larr  .
lepas beberapa jam buadd kerja smbilan tuh , *kononnyer .
ape lagi . sanp sane , snap sini larr . haha !
tuhh kan hobi aku . oke .
ni HASIL nyer .









banyak lagi gambo . tapi malas nak edit .
lau nak tengo dekat fb okeh . :)
em . k. bai . :D
Syukran Jazilan. Thanks for Reading

No comments:

Post a Comment