All praise to Him . I'm happy today . Pray for my FUTURE please :"

28 November 2011

jalan yang tak terancang ! :L


heyy..heyy ! assalamualaikum .
uhukuhuk . rasee macam tak ade idea jec kan nak updated blog nee .
tapi aku kena tulis jugak .
kalau tak , emm . berhabuk la jawabnyer !! hoho~

okeh . ary nieh aku nak cter aku g jejalan.
yekk ! jejalan yang tanpa dirancang .
pelik jek kan . haha !
tapi betol lahh .
aku g jalan-2 .
alaaa.. ta jauh manee pun !
dekat ayer hitam plus parit raje .

mula-2 lepas zuhur ueh,, dalam area kol 2.00
aku.parentz aku,nenek.adek n kak oni  jek siap-2,,

[kak ya n aina berada diasrama, so mereka tak ekodd lah kan. ]
this iz bcoz exam exam .
SDKA n SPM .
wish GOOD LUCK ekh to both of you !
jyeahhh !

yee ! kteorg siap nak g jalan laa nieh.
mula-2 katenyer nak g EXPO PERTANIAN di ayer hitam .
alaa..tak jauh manee pun .
30 minit jek dari rumah..
oke . jalan-2 laa at c2...
macam-2 ade .
lembu,arnab,kambing, burung, pokok-2 , dan jualan-2 makanan yang berbagai !
banyak sangat mekk !
rambang mata lahh jugak kan .
ahaa .
tapi tadi jus beli,,

ayamas.sata.pokok pisang montel,ikan kering,botol air yang berjenama tupperware,keropok lekor
   asam-2,susu segar dan maruku,

tuhh jek lahh kodd ! haha .
yang laen aku tak ingat lahh .
weee ! XD

okeh . mase tengah jejalan ueh. tengok ade lembu ueh.
pehh besar gilek..
harga seekor : RM30 000.00.
woahh . mahal kan..
mestilah mahal . dari pakistan tuhh ,
 hahh! tadi mase tengah tengok-2 ueh ade rabbit .
comel sangat . bulu dye gerbang-2 !
hishh ! geram sangat . mcm kucing pun ade .
huu. TAKPE .
asalkan aku dah snap pic dengan dye .
haha ! :)

hahh ! nak dijadikan cter ,
leyh pulak aku jumpa budak betch aku dekat c2.
hoho !
agak malu + bengang mekk .
kalau pempoan takpe jugak .
nie laki-2 .
aishh . paham-2 jek lahh kan.
ye mase aku nampak dye , aku terus membelakangkan dye.
aku malu sangat tyme ueh.>.<
haha ! [sejak bila aku pandai malu nee.??]
erm.. then,, wat bodo jek laa .
pas ueh.. jalan-2 lagi , terserempak .!
ouhhh ! naseb tyme ueh memg aku tengah fokus dekat fon aku.
"piqa oh piqa.."
bengang nyer aku !! haha ~
[KAWAN piqa pnyer pasal lahh nieh]
okehh . nevermind.. bnde dahh lepas kann !
:)

okehh.. lepas tuhh.. mak cakap dengan abah .
"jom g rumah wak jumal"
[itu pak cik aku lahh]
emm.. nak pergi rumah dye dekat pt.raje.
dye baru balek dari haji .
hoho !
kira melawat lahh nee..

oke. sampai jek umah dye , makan la ole-2 dari makkah.
macam bese lahh, kurma, kismis,kacang-2, dan air zamzam !
okehh.. pas tuhh.
g rumah mak cik aku dekat pt.lapis sempadan !
tak de lahh jauh manee dari rumah wak jumal tuhh .
pergi situ coz nak amek pokok kelapa,
nak tanam dekat kebun aku.
haha !
mgrib dekat sanee laa..

then ,, area kol 8.15 back to KLUANG .
weeee !
aku sudaa lapo plus ngatok sangat tyme tuhh.
ahahaa ! tak sabo nak sampai umah !!
hoho ..
sampai jek rumah terus mandi , solat isya' dan makan .
then aku terus updated blog nee laahh !!
yeahhh !! :)
okehh tuhh sajee cter untuk hari nieh.
ta dirangcang pun nak jalan sampai ke pt raje tuhh.
tup tup dah sampai c2..
ahaa.. okeh laa .
nieh picx dengan rabbit yg gilaa comel ueh !
ahaa.. bulu-2 !
XD

 nieh hahh lembu yg aku cakap tuhh .
dlm gmbo nmpak bese.
tp lau tgk betol-2 GEMOK ! haha~


#kbai~







Syukran Jazilan. Thanks for Reading

No comments:

Post a Comment