All praise to Him . I'm happy today . Pray for my FUTURE please :"

7 November 2011

PERASAAN yang BERcampur baur ! :L

yeah! assalamualaikum . huu~ haha . 
oke . ary nieh aku balek hostel meyh . rase macam hepy , rase macam tak .
em . ntah la .
malam nanti ade jamuan dorm meyh . huu .. tak sabo lak nak sambut . tapi lagi tak sabo nak tunggu minggu depan . meyh !! huu .. bcoz aku n budak budak nie jalan bandar la .. huu . sume stay uma aku . mak aku pon tak kesah . fuuhh~ lega ! tapi skuk tengah pening coz tak tawu nak balek ke kluang naek ape aw.. aduuyai .. macam mane nieh . tadi pegi stesen kereta api , dari segamat kol 5.30 express.. tiket mahal wook ! aku pon tak tahu lagi nak naek ape meyh .. doa jek la banyak-2 nie di permudahkn urusan ..

em .  malam tadi , lepas magrib ! aku satu family balek Batu Pahat . huu . agak mengejut larr . mane takk nyer , aku bangun-2 tido jek trus kena siap-2 coz nak balek kg la.. hisyyhh . sabo jek la tyme ueh . dengan pinggang yang mase saket2 lagi nieh .. tahan jek larr .. :'( . em . oke . mula mula g umah mak cik aku yang at pt.lapis sempadan . dekat c2 ,, makan  n aku duduk jek at luo uma ueh .. layan nset . haha ! burink doe.. tak tawu nak buadd hapee . then dalam area kol 9.15 kteowg gerak g uma makcik aku yang at seri menanti . at BP jugak la . otw nak pegi ueh,, ade nmpk kuda kepang at tepi jalan ueh . ley pulak ayah aku stop . fuhh~ tengok larr .. tak takut pon .. akk aku takut la,, dengan adek aku .. huu. mse nak balek ueh ,, lepas penat tengok ueh.. ley lak kan aku langgar basikal orang . waduu ! buadd bengang jek . nie sebab kawan akupunyer pasal la. haha . layan sms dye sampai basikal sebesar alam un aku tak nampak . huu.. mase ueh tahan jek la .. naseb malam . tak nampak la sangat muka nie .. huu . >.< 
em . pas ueh teruskan perjalanan . sampai jek rumah makcik aku ueh , ley lak black out . pehh duduk jek la dalam gelap . naseb ade nset . ape lagi , layan jek la ! oke . 


em . malam tadi ?? huu . biar aku jek la tahu . tapi ayat nie aku nak capub at cnie.. ecee !

#TRUST IS THE MOST IMPORTANT IN RELATIONSHIP .

#EVERYBODY  DESERVE A SECOND CHANCE .

ayat nie dari kawan aku . bila aku mnx pendapat dye . woahh ! caya la kaw . aku tak sangke kau bagi pendapat macam nieh . fuhh .. oke thnxs kawan ! ..

oke larr . dah nak balek ostel dah nie . jumpe minggu depan ekh .
kbai . :D
Syukran Jazilan. Thanks for Reading

No comments:

Post a Comment