All praise to Him . I'm happy today . Pray for my FUTURE please :"

23 November 2011

i'm not PERFECT .

ye . assalamualaikum . ^^
ahaa.. sebelum aku nak post yang baru .
aku nak btaw. aku hepy sangat malam nieh.
hepy sangat sangat hepy :)
rase nak senyum jekk !!
hee~! ooppss .
senyum siket-2 jek sudaa larr.
karang orang pk GILA . susaa ! :)
weee~!! hahahaha !

kenape HAPPY ...?
tadi lepas solat maghrib dapat text .
ecee . ingat kan kau tahan . rupanyer same jek macam aku .
satu-kosong lahh KAKAK . ^^
hee . maseng-2 dah tak tahan rindu dah .
alhamdulillah~ .
sayang Kakak damn much lahh . XD

hoo.. HOPE .
lepas nieh takde macam nieh lagi .
TERSEKSA mekk .
ye.. semua jadi effect .
status *mukabuku aku sentiase pelik.
ntah hapee laa orang pk kan.
ahaa . tapi aku tahu ade laa beberapa orang sudaa tahu .
so . SENYAP-2 JEK hehh . (:

tak sangke ade SOMEONE yang sangat prihatin,
tuhh paham ape blog isi blog aku .
siap PANDAI teka lagi siape insan yang digelarkan kakak saye .
fuhh~ tahniah tahniah . tak sia-2 kau cari kan sayang .
macam-2 kau tahu . huhu .
cukop bulan aku bagi gula-2 sebiji ek .. 
[guraugurau^^]

um . okeh okeh . point dye bukan kesah ini oke .
that's only introduction . :)
.
I'M not PERFECT .


yess.. saye tak sempurna la .
semua orang tak sempurna kan .
same lahh macam saye.
setiap MANUSIA melakukan kesilapan.
baek bnde tuhh sekecil hama pun orang pertikaikan .
lagi-2 jika someone tuhh seorang yang berjawatan .
kita amek contoh paling dekat laa dengan kte .
PENGAWAS SEKOLAH .
herrmm... ye !
jika mereka melakukan silap siket pasti ramai yang pertikaikan.
macam-2 korang bual kan dibelakang mereka .
pelbagai kutukan pasti ade .
TAK ADE ?
nampak beno nipunyerr .
hee .
tak de laa .
BETOL la kan . kan ?
um.. bese lah . MANUSIA .
SENTIASE melakukan silap .
jus tunggu mase jek untuk mereka berubah .

seriuz aku cakap .
kalau korang ditempat mereka
korang baru terfikir ,
alangkah indah nye jadi insan biasa .
yang tak perlu fikir kan ape-2 hal pon.
tak cayer ?
TRY lah jadi pengawas.
S.E.R.O.N.O.K . :D
amek pengalaman laa .
tak tahan bolee resign .
hekhek .
[macam bolee jek kan]
oke . guraugurau ^^

hermm .
ape kaitan laa aku cakap semua tuhh kan.
ahaa !
ye . aku TERASE bila orang kutuk seorang pengawas.
Korang,
MEREKA tak perfect laa .
mereka pun tak nak lahh jawatan tuhh.
[yang sebelah kaki di Neraka]
sapee nak ?
Korang pun tak nak kan .

um.mybe sudaa tersurat oleh-Nya.
seorang GURU untuk melantik MEREKA jadi seorang PENGAWAS .
yang tak pernah TERfikir pun untuk sandang jawatan tuhh.
malah . mereka akan sentiase terpkir.
"bolee ke aku . layak ke aku."
ahaa..

IKHLAS .
Mereka hanya mampu ikhlas kan diri nak pegang jawatan yang sangat berat tuh.

Setiap ape yang berlaku pasti ade HIKMAH nyer kan .
ALLAH tak akan bagi ujian dekat seorang hamba tuhh ,
jika DIA tak mampu untuk hadapinyer .
^_^

so...
conclusion ::
please jangan sentiase salahkan seseorang tuhh.
bukan mereka minx nak jadi begitu.
tapi sudaa tanggungjawab mereka begitu.


ape yang mereka lakukan memang suatu kesilapan
tapi .
insya-Allah mereka akan ubah .
dan mereka juga akan sentiasa berfikir.

"aku nie seorang Pengawas tapi macam-2 hal aku buadd,berdosenyer aku"
[ye . ayat ini selalu AKU lafazkan.]
bukan aku nak buadd Salah.
tapi nafsu seorang insan yang lemah yang tidak dapat
mengawal diri nyer sendiri daripada melakukan SILAP.

pasti suatu hari nanti....


InsyaAllah mereka akan BERUBAH . :)
doakan ekh ^^

okehh .
sudaa panjang aku berleter.
benda nieh takde kaitan dengan yang hidup atau yang mati ye !
harap paham .
#kbai. :)







Syukran Jazilan. Thanks for Reading

No comments:

Post a Comment