All praise to Him . I'm happy today . Pray for my FUTURE please :"

20 November 2011

kami KEMBAR . =)

assalamualaikum .
yeahh . ary nieh nak cter KAMI KEMBAR . :)
ttbe jek kan . um .
oke start cter .  

mase tuhh BEAR aku tercicir / hilang .
mse ueh aku perasan bila shireen cakap .
dye kate bear at beg aku ueh ade sorang budak nie buadd maen .
budak laki taw .bukan budak pempoan . lau pempoan senang cket aku nak mintak. 
nie laki .  korang bayang kan lah bertape susah nyer aku nak mintak .
maklum la. skola agama. bukan leyh senang-2 nak borak dengan lelaki nieh .
lau bolee pon ofcoz larr segan kan . haha .

okeh . esoknyer aku terserempak dengan budak [yang amek bear ueh] .
pnyer la ak panggil-2 dye . dye ley lak buadd bodo jek .
um.  last-2 dengar gak akhirnyer .
aku tanyer la mane bear aku . dye kate dah flash at toilet.
eyy. gila ape. = ='
tuhh dah laa adiah bezday aku . AINUL IZZAH yg bagi .
huu. sedeh aku bear ueh hilang . :'(

so . budak tuh dengan baek hatinyer pun nak ganti dengan patung ultraman .
cam siott jek kan . eeii. sabo jek larr  . ley lak dye gurau-2 dengan aku . haha !
naseb aku jenis yang layan jek budak-2 yang mcm dye ueh . fuhh. SABO jek larr .

okeh . tanggal 17 NOVEMBER 2011 . ahaa !
bear aku di ganti . yeah .!
pnyer la susah dye nak bagi at aku .
akhirnyer maen baleng-2 jek at surau ueh .
ade jek kott orang perasan .
ahaa.. dah tak pker ape daa tyme ueh . REDHA jek laa.

nak jadi kan cter kembar kan .
BEAR yang budak ueh bagi at aku sama dengan bear yang bestie aku dapat .
haha ! kawan-2 .
naseb kteorang nie kawan satu dorm.satu group.satu kelas.satu betch .
so. macam close larr kan . TAK kesah sangat pun .
tapi seriuz dua-2 COMEL bearnyer . haha !
aku pun tak sangke .
dapat bear macam nieh .
padahal tak ade la rapat dengan budak tuh .
hah ! pape jek larr .
KAWAN jek kan .
so .sesape yang FIKIRAN nyer dijangkiti dengan
virus-2 yang SANGAT berbahaya,
sila SCAN sekarang !  :)
oke terima kasih . haha !



to : NUR FARAH IZZANI :)
      BEAR kte KEMBAR . haaa !


nie larr yang dikatekan  KEMBAR ! (>.<) + (>,<)

THANKS a lot to two that guys ! haha~  :D
#kbai .
Syukran Jazilan. Thanks for Reading

No comments:

Post a Comment