All praise to Him . I'm happy today . Pray for my FUTURE please :"

18 November 2011

minggu LAST dalam 2011 di skola !

heyy.. heyy . ! assalamualaikum . ahaa ~
um . tengok tajuk. pejamcelik pejamcelik dah akhir tahun daa .
rase sedih sangat ! tak tahu lah nape ekkh . = = ''
ttbe kenangan tahun nie tak akan aku dapat rase lagu tahun depan .
pasti segalenyer akan berubah .

aku yang mula-2 dapat tahu bakal dudok dorm HALIMAH .
dengan budak-2 yan memang tak pernah rapat dengan aku , tyme f2 .
tyme f1 memang larr satu dorm . tapi . bila form 2 macam tak kenal jec kami nee .
fuhh~ sedeh-2 ! rase macam nak nages jek bila ingat awal-2 tahun dulu . haha !
tapi sekarang banyak sangat kenangan .
macam-2 KAMI  buadd . minggu LAST memang jadi port ..... ?! haha~
kami kami jek tahu ! ngeh.ngeh~ :3

erm . bila dikenang . nta bila ekh aku rapat dengan sorang budak nee. 
hampir setiap malam aku tidur dengan dye . tap seriuz aku tak ingat bila aku close giler dengan dye nie .
SAYANG kau sangat-2 . aku tak tahu kenape takot hilang kau .
ahaa . em . malam tadi last tido dengan dye. nta larr . tahun depan dapat tak macam nieh ?
KAU rasee ?  =X
ahaa ! akak . XD 



KAWANkawan RAPAT aku  .!
aku RINDU korang yang dulu . 
aku tak tahu kenape lepas PMR nie kita maken jauh , kenape ekh ?
mybe sekarang ade hidup maseng-2 . dapat ''kawan'' baru .
mybe banyak mase korang habeskan untuk 'mereka' . 
sampai lupa pasal KITA .
aku RINDU tahap cipan nie tyme kita dulu-2  .  
kadang-2 terase jugak hati . tapi nak buad macam mana ekh .
aku yang nak tegur kau pun takod taw .
daripada kau tak kenal sorang pun dak laki ,sekarang kau banyak tahu pasal mereka . 
haa.. jangan kata aku cemburu . TIDAK sama sekali . tapi kadang-2 terfikir . 
RISAU . satu perubahan yang MENdadaK ! ohhh~ tuhan ! 
aku sentiasa doakan semoga hubungan kita terus berkekalan ea . 

aku RINDU korg sesangat !

ahaa ! ttbe rase macam nak nages ! isk..isk.. :"(
apee laa yg sedeh sgt mek .! em .
ntah laa.. biar la mase yg menentukan !
oke la . laen kali aku post lagi .
kbai~ !




Syukran Jazilan. Thanks for Reading

4 comments:

  1. syg kaw gak !! lek ah,,taun dpn kte jmpe lagi...bape hb uh...3 jan an daftar ..haha!

    aku fhm ko rsau kan sape...hee~
    tuu la..aku pon,,perasan cume ckp sndri-2 jek...

    ReplyDelete
  2. aku ponn lupe bile kita ley rapat...
    mngkin tyme kite stay up n stdy same-2 kott...x silap aq la..atau,,,erm malas na ckp...hee~

    ReplyDelete
  3. haha ! 3JAN . xnak balek ! :'(
    em . em .

    haa ! kau risau sape ? sape -2 ?? haha !

    ReplyDelete
  4. ye..ye ! aku pun rase g2 . tyme nak dekat TRIAL an . ahaa . erm ? ape ekkh lagi satu ? aku LUPA . ==' seriuz tak engat . :(

    ReplyDelete