All praise to Him . I'm happy today . Pray for my FUTURE please :"

3 June 2012

selamat tinggal Kakaq~



ehem-II , hyeep !
assalamualaikum :)




okehh , hari nieh Ahad dah . lahaii~ kejap jek dah seminggu kan . yea ! cuti penggal kedua , semakin dihitung waktu semakin cepat masa berlalu . masa sangat mencemburui kau Iema , HOHO ! ==" . sokayy , rasa macam bosan pulak duduk rumah time cuti nee bila takde hapee nak buad . *padahal homework tak siap lagi . hehe . tapi bila mengenangkan waktu untuk back to Hostel, haisshh~ taknakk ! lalala~ XD . kenapa ye ?? haha , uhm . aku pun taraa tahu maa . [PEACE (Y) ] (=

tapi rindu nak belajar macam biasa , nak jumpa kawanKawan . hurm , but naik cuti nihh confem-II tak kan belajar macam biasa kan,mesti dapat paper-II mid Year yang lepas . huwaa~ :'( nie rase macam nak melalak nie. hewhew ~ risau ade yang Failed . adoo . dijauhkan ! aamiin ~ :'D harap harap dapat yang terbaikk !

okehh ! sebenarnya nak citer nieh , memandang result SPM dah keluar untuk beberapa bulan yang lalu , sekarang sudah tiba untuk mereka melanjutkan pelajaran semula setelah lama bercuti . Kakak aku yang Second dapat sambung di Universiti Tun Hussien Onn, Batu Pahat kos Kejuteraan Awam. sangat lahh "jauh" dengan rumah kan. 1 jam perjalanan dengan menaiki kereta dah sampai . hihi . Kak, untung lahh kau dapat dekat . senang nak balik jenguk mak abah nanti . sama macam kak Oni pulak tuhh . duaDua Batu Pahat ! Haissh~ ntah lahh . aku tak rasa aku dapat belajar dekat macam korang ! dan TAKNAK pun dekat~ huhu . kenapa ye ? sebab memang aku nak belajar jauh . InsyaAllah . kalau ada rezeki aku Fly pergi oversea . by Kos for sure Medic . aamiin :) . Doakan aku ye .


*Kak , good Luck yea dekat U nanti , Belajar elokElok . jadi Engineer (: . doakan aku jadi dokter taw ! nanti Family sakit senang aku nak rawat . huhu . 

*gamba pada 01-05-2012

dari kiri : Kak Ya, kak Oni , Aina dan Aku (=
"aku pakai tudung labuh becoz time tuhh dah nak berkejar back to hostel" . ^^,






okehh . till here then ,
babaii ^_^






Syukran Jazilan. Thanks for Reading

No comments:

Post a Comment