All praise to Him . I'm happy today . Pray for my FUTURE please :"

22 June 2012

Hari Bertemu Pelanggan

haii...haiii ! assalamualaikum ^_^
kembali semula aku disini . tehee .
rinduu aku dokk?? HOHO ! -,-" [pasan deyhh imahh !]



okehh ! post aku kali nie pasal Hari Bertemu Pelanggan  rite ? atau sama maksud Hari Terbuka Sekolah.bagi pelajar-II sekolah dan ex-Pelajar mesty tahuu kan . time niee la parents datang sekolah dengan harapan result anak-II mereka memberangsangkan . ohh ! untuk result yang Terokk.. for sure sangat resah dan gelisah coz for sure after that kena bebel kan . wuhuuu~ sama lahh macam orang yang "menaip" nieh.. alahaiii .

erhmm.. nak citer result mid Year akuhh niehh?? HOHO ! segann berhh .. aku tak sePintar, Bijak, Cerdik, Pandai korang taw ! aku biaseBiase jehh... erhmm.. mid year nie ade 2subjek which KILLING ME !! ouhh..FIZIK and ADDMATH ! ilovee youu damn much larhh! -_-" macam manee lah aku nak bagi kau naik gred eahh .. tak malu ke dapat G ,, hah fizik ,+math?? wuiishhh ! masalah masalah~ kalau lahh kau tak wujud sure-II akuhh lahh orang yang paling gembiraa dekat dunia nie taw .

mybe niee Mid Year exam, for the first time jawab ekodd format sebenar untuk form4.. mybe macam tuhh  lahh keadaannyer... tapi kenape still ade jehh orang yang boleh lulus.. aku tak?? :'( Ya Rabbi.. risau lahh akuhh , tahun depan jehh untuk SPM.. ade 6bulan lagi..tak lamee punn . adeyh-II ..err..tadi ayah akuhh yang amek kan keputusan akuh.ouhh ! SURE kena bebel berr , lagi-II about SEJARAH's SUBJEK ! adoii.. ayah aku memang ex-Pelajar cemerlang subjek tuhh dulu,, confemConfem lahh kan aku kena tego'.. untuk mid year niehh aku dapat 60% jehh untuk Sej . jauh beza dengan kakak-II aku dulu yang always dapat A+ .. haishh ! jeles~ >.< lahh dengan korang . serius memang aku susah nak minat dengan Sej niee.. see. aku pun nearmiss PMR dulu SEJ paper kan , hoho !! tape-TAPE ...sudaa redhaa berkk ..tapi aku minat BIO lorhh. padahal lebih kurang jehh dengan SEJ . erhmm . apee laa aku niehh kan ..pray for me yaww ! after this,, WAJIB usaha lebih .. kalau takk memang hampa lahh result Last Year akuhh nanti . chaiyokk-II imaa :))


okehh , minggu nieh sedikit lahh BUSY akuhh . sesi pengambaran bermula sudahh, banyak kelas tinggal. tapi naseb lahh  ade certain cikgu yang still bincang soalan exam .. so, takde hal sangat  tapi HomeWork jangan cakap lahh , confem melambak . nie pun bawak balik umah sebeban . tunggu jeh bilaa nak laksanakan . sob..sobb . wuhuu~ dengan Latihan Sukan da Sukantara setiap Petang . sebab salah landing time lompat jauh , 2 hari aku jalan tak betoll . dugaan-II :'( . Salah urat kodd kaki akuh nie. sekarang tunggu mase untuk pulih balik , jangan still sakit sampai minggu depan dah. tak leyh lari aku nanti . hermm ,  adoii.. penadd berkk mnggu nie.. asyik tido awal jehh . lepas AL-MULK teros tidoo. uhuhuk!  minggu depan dah start sukan puteri . tahun nie msuk 3acara jehh . 100m,4x100m dengan 1500m !! jyeahh~ 1500m first time aku masuk.. aku tk pernah msuk nee.. takodd jehh aku pengsan . hahar ! :D . nak buadd siket drama lahh nanti .mesti ade orang sambut aku nanti kan . haha ! pasan betol  aku niee . *guraugurau :)) Khalid Al-Walid mesti JUARA ! :D



okeh ! CONGARATED lahh ek untuk pelajar-II yang result dia memuaskan diri .
bagi yang kurang berjaya niee . [macam aku] .SILA usaha lebih lagi ! >.<
takade yang MUSTAHIL woo~ :))

okehhh,, babaiii ^____^ ,v 











pffffttttt : HEyy ! result KAU mesti theBest KAN ! ,btw CONGARATED ea . kalau fight hari tuhh mesti kau dah menang kan. HOHO ! herm..subjek killing aku tuhh yang kau dapat A . bolee lah tunjuk ajar aku nanti ! hahar . :D . doakan aku lahh eaa ^^, 



Syukran Jazilan. Thanks for Reading

No comments:

Post a Comment