All praise to Him . I'm happy today . Pray for my FUTURE please :"

10 June 2012

LAST dinner wit my BIG family . ^__^

uyt-II ! ahaaa , :)
assalamualaikum ...!



okehh . HARI ni sabtu sudaa.. esok dah nak balik Hostel . macam tak percaya jehh an,, tpi tuhh lahh realiti nyer.. okehh , kalau nak kata akuhh ready,, wuhuu . insyaAllah..siket-II bolee lahh,, tapi mental aku, hati aku, masih still dirumah lagi.. TAK NAK balik bolee ? -,-" . uhukkuhukk . macam bolee jehh an imaa . urm..sokayy , nak jad dokter kan ! kme rajin lahh ~ hikhok ^^, oke.. before balik hostel,, tadi Mak Ngah belanja makan dekat TWO CITY RESTAURANT .. hewhew ~ macam jauh jehh ,, dekat Kluang jugakk lahh . erm,, x jauh pun dari rumah.. ramai yang datang semua siblings ayah akuhh lahh . serius kenyang giler.. >.<  banyak bebb makanan nyer .. jyeaaahh ! last moment kan,, esok dah balik asrama dah tak rase dah .. okee.. malas nak citer panjang,, nak tunjuk gmbo jeh.. hee . 





family akuu . semua adaa (:
alhamdulillah .
agak-II dapat ag tak rse cm niehh biler dah msuk U,, HOHO ! -,-"



family pakcik akuhh.. cikk Mann :D



cukup siblings akuhh  ^^,
Hero belakang tuhh . hahar =D



Ikan siakap Tiga Rasa :)


Burung Puyuh Goreng berempah (:



  Telur Dadar (:




Tom Yam Seafood (:



Nie Mak Ngah akuu . merangkap Ibu Susuan aku . tehee. ^_^



Kazen aku niee.. comell bukann ? haa . form 2 :D
*Dalili Haziqah ! (=



nie akuhh dengan adek aku yang 2nd last .
Aina . dye look brutal rite, wuhuuu~
baru nampak macam girl bila dia pakai macam nehh . ahaa :D







OKEHH ! :))
today last aku post mybe . tomorrow dah dekat hostel .
okayy. good bye my friends...sorry if make mistake. wuhuu .
[nape macam syuu jehh ayat , HOHO ! ]
okehh ! t8 CaRe EKHH  awak ! ((:
KOrang LekLok STUDY ehh . babaii ^_^ ,
assalamualaikum . 

Syukran Jazilan. Thanks for Reading

No comments:

Post a Comment