All praise to Him . I'm happy today . Pray for my FUTURE please :"

8 June 2012

mendaki gunung (:

uhukuhukuhuk :3
assalamualaikum ^__^




Hari niehh dah hari Jumaat , dua hari lagi jehh nak balik asrama , errr...-.-" , ada sape-II sukaa takk ?? ehem , kalau sesiapa yang bersemangat tuhh , FIVE STAR for YOU lahh . bagus-II . hihi :D . erm , jangan ditanyer akuhh , ekodkan hati malas... lahaii , tapi TAK BOLEH ! kena jugak balik . rindu kawan-II akuhh meh,, tak sabo nak jumpa merekaMereka tuhh . heheR :) . barang-Barang sume aku dah beli, tinggal nak packing jeh.. wuhuu~ ntah bilaa aku nak buadd.. biar la.. nanti kemas sediri . [kalau lah bolee. untunglahh~ HOHO ! ] >.<


okehh!! aku bukan nak citer pasal tuhh ea, intro jehh wuu .. ^^, okehh ! nak citer niee..tadi pagi aku bangun awal taww , hahaR ! macam first time jehh an bangun awal . :p , errmm, dah decide semalam dengan adek aku yang last tuhh n kak oni nak g Jogging dekat Gunung Lambak . act, adek akuhh mengaji dekat sana , selesai ngaji baru nak jog . tapi KAMI tak jog punn , diganti dengan mendaki Gunung ^_^ ,  wuhuuu~ penadd memang penadd lahh , coz dahh lama tak excercise , tapi BEST ! tak lahh adventure sangat macam gunung Ledang yang aku pergi sebelum nieh,, biasa-II jeh.. sesuai lahh untuk setiap golongan umur . cehh~ Gunung Lambak niehh dekat jehh kodd dengan umahh aku 10minit dahh sampai , tapi nieh 1st time akuhh pergi taw.. name jehh duduk kluang, hapee lahh iemaa nieh ! APTB .  hahaR -,-" . okehh , malas citer panjang yehh . nak tunjuk gambo jehh . >.<



nie before mendaki . :)



dekat Jambatan Gantung .
tuhh lahh adek akuhh yang Montell . tehee ^^,



tuhh kakak saya , [kak.Oni]
with adek Salihin ^_^



SEE air terjun belakang tuhh ? cantikk ^_^ ,
muka penadd tuhh , abaikan . wuhuu ~





air cetek sangat lahh ,
kalau tak bolee berendam satu badan .
hahar :D



duduk setelah sampai di puncak diaa .
penadd-II !! tapi best . ^__^,,



ni otw nak turun dahhh . wuhuu..
BUROKK betol mukaa ,
HOHO ! >.<"





okehh ! petang tadi aku balik rumah Lama akuhh , dekat Kampung Palembang .Kluang ! :) Ermm. dekat jehh lahh dengan rumah yang aku duduk sekarang . 5minit dah sampai . sumpah RINDU bebb nak stay sana. suasana KAMPUNG dia lebihh ASLI taww . kalau sekarang rumah akuh duduk nie, sebelah rumah jeh dah taman perumahan . sangat lahh tak best . act, rumah yang aku duduk sekarang di Kampung Paya Dalam ,Kluang ialah rumah nenek akuhh , akuhh duduk sini sejak aku darjah 5 after banjir besarr tuhh , lepas banjir rumah di Palembang tuhh sudah musnah semua harta benda dalam tuhh, sedih time tuhh ALLAH jeh taw. so, pakat terus pindah rumah nenek akuhh . lagipun nenek tinggal sorang . teman jehh lahh diaa. erm, RAYA nanti akuhh stay palembang , urmm ! TAK SABAR nak tunggu raya . jyeahhh >.<



dah lamee tinggal , suram jehh rumah nee.
harap-II raya nieh abah cat baru , hikhokk ^_^,






pppfffttttt ::: OKEHH thankss dekat budakk  yang pegi lawatan Koperasi , sekolah coz called akuhh, walaupun kedit cukup tak cukup jeh kan , haha !! ((: . ahaa !!, aku tunggu jehh bilaa kau nak bagi akuhh coklat . heee . kat dorm ye budakkk ! MISS youu budakk kecikk >.< 




okehh ..till here then.. babai ^^, 

Syukran Jazilan. Thanks for Reading

No comments:

Post a Comment