All praise to Him . I'm happy today . Pray for my FUTURE please :"

6 June 2012

seharian tanpa elektrik :O

okayy-II ,
assalamualaikum :)


Errr.. hari nieh mahu cerita ape ekh . Ahaaa ! seharian rumahku tiada elektrik, bahasa kampungnyer *karen atau *api . huhuu :) , kenapa ekh agakAgaknyer, act bukan sebab mak aku TAK bayar bil tapi ade penyelenggaraan dekat mane ntah aku pun tak taw... sebelum nieh pihak TNB memang dah bagi surat dulu tanda peringatan , so, memang dah ready lahh kan tade karen , dari pukul 9.00pagi sampai puku 7.00 malam . tapi tadi karen tetiba mati pukul 10.10pagi, hidup balik tak tahu lahh pukul berapa. tidur berghh petang tadi , hahaha !! bosan lorr,

dah kalau karen tade ape jehh bolee buadd kan? study ?? wuhuuu~ memang tak arh . rajin pulak akuhh kan dengan keadaan yang panas tuhh , tadi petang duduk dekat luar rumah ambil angin. alhamdulillah angin Sepoi-II bahasa :) sejuk jek... huhu ,okehh, tadi aku balik rumah aku dekat Kg.Palembang tuhh , untuk mandi dan cas fon . HAHA ! jyeaaaahh,, air pun takde sekejap pagi tadi, ntah paip mana ntah diaa betolkan aku pun tataw, yang penting aku balik dari rumah aku yang lagi satu, air dah ada. bagus lahh >.<

sebenarnya , pergi umah sana nak tengok citer My Girl ! I LOVE GONG CHAN & YOO RIN . hewhew :3 citer korea first time yang aku tengok dulu, dan nie yang second time . huu, citer tuhh best sangat . Gong Chan nsem maa ! tuhh yang aku suka tengok , kalau lah dapat *suami macam tuhh. wooo , untung lahh . haha , okeh-II lepas nieh dah balik Hostel , confem-II ta dapat tengok lagi :( , sokayy , adat la sebagai pelajar kan . television not important anymore. *speaking . hee ^^,





Lee Dong Wook =)
*Seoul Gong Chan 




Gong Chan dengan Yoo Rin (:





okeh ! lupa pulak , baru aku tahu bulan nee musim Durian , macam biasa lahh umah nenek aku mesti lah da durian , dusun nun depan rumah jehh , nak makan carik sendiri dekat pokok , tapi sekarang dah tak banyak dah buahnya , asyik orang curi jehh , mane tak nyer. sabo jehh lahh . kalau ade rezeki makan , dapat lah banyak sehari tuh, kalau tak , satu pun tak de, ahaaa ! pagi tadi aku carik dapat 3 biji, haha , buah last kat pokok tuhh , :D lepas nee nak makan lagi carik kat kedai lahh nampaknye . uhukuhuk .


                                                         

buad durian Last dekat pokok tuhh .
rasa diaa sodaaappp maa ! manissss (=





nak cari durian pun nak berPosing ekh , huhu >.<"
gambar memang buruk.pedulikan muka aku , hewhew -,-









p/s : untuk HAMBA ALLAH yang ntah siapa tidak diketahui kewujudanMu di chat D'stalker aku, yang hantar chat pelik plis STOP IT ! kau tak perlu lah ea nak kotorkan tempat tuhh dengan chat kau yang ntah hapee-II , soriii ~ aku tahu blog nieh memang BUROKKK . so what your problems bro ???! lahaiii~ aku malas lahh nak cari pasal niehh , ntah sape engkau pun aku tak tahu dherr , so plis stop it ! AKU TAK Nak lah kau kumpul Dosa banyak-II sebabb aku punyer blog, baikkau kumpul pahala kan, lagi baik . oke trimass kalau paham . :)) 

Syukran Jazilan. Thanks for Reading

No comments:

Post a Comment