All praise to Him . I'm happy today . Pray for my FUTURE please :"

7 June 2012

Jatuh Jugak air mata nie ~ uhukuhuk :3

isk...isk...isk.... :'(
assalamualaikum .



okeh.. kenapa lahh yekk aku sedih sangat nieh , hurmmm~ :( ntah lah aku tak tahu macam mana air mata nieh jatuh sendiri setelah kau pergi untuk selamanya . err... act, semalam tepat pukul 11.15 malam Awang , [kucing aku aku hantar pergi klinik ] MATI ! erm , aku tak tahu lah, dah lame bebb tak nanges sebab kucing mati, mybe dia mati depan akuh sendrik kodd , tuhh yang akuhh sedih sangat . okehh, let's read my stroy ya !

erm,, semalam sepanjang hari tuh, dari pagi sampai ke malam,Awang tuh diam jeh.. baring jeh, nak bangun pun dia tak nak . memang nampak lahh dye memang serius dah tak sehad , mybe badan dia tak kuat sangat kodd sebab kena injection 2kali dekat badan dia, dah lahh kecik lagi, um.. sayang seribu kali sayang~ nyawa dia memang tak panjang kan . pergi jugak dia malam tadi .

hurm , yang aku sedih sangat tuh , becoz ,, malam tadi letak dia dekat atas katil kakak aku yang second tuh, ingat nak tidurkan dia, tapi dia tak nak tidur, start dari pukul 9.00 malam tuhh dye asyik bunyi jehh, bila suruh senyap taknak punn . dengar daripada bunyi diaa tuh memang bunyi yang tahan kesakitan. ouhh , rasa semalam macam tunggu Orang yang dah nazak tau ! memang nieh Lah First time aku tunggu kucing nak habiskan sisa hidup dia, um...okeh, malam tuh dah decide nak tidur dengan dia, kena lahh temankan dia kan, dah sakit macam tuh, serius macam budak-II sakit kena tunggu, but the reality nyer, it's only the kitten ! :(

sebelum tidur tuhh, akuh pergi solat isya dulu, sebab tak solat lagi . then , habes jek aku solat isya' area pukul 11.00 malam tuhh, tetiba aku tengok badan Awang dah menggeletar-II , pehh , aku tak pernah tengok keadaan macam tuhh taw , memang dah sampai ajal dia kan , air mata nie takpayah cakap , memang jatuh free-II jeh ... terus panggil akak akuhh dekat atas , aku turun jeh bawah tengok dia dah mati . em. sokayy awang . memang dah tiba masa kau untuk pergi kan . aku redha >.<. daripada dia tahan sakit dia tuhh, aku pulak yang tak sampai hati tengok diaa .


Status FB kakak Oni:: semoga pemergianmu aman ye syg...menahan kesakitan yang sudah cukup sudah,maafkan akak tak dapat membantu lebih,,x dapat menanti kepulangan kak mira kau,  syg selalu~ dalam kenangan . awang . 




ouhh...jatuh balik air mata nieh bile kenangkan kau . iemaaa ! kau kuatkan~ okeh-II . sabo erp imaa ! :] sorry erh.. korang baca nieh mesty *jengkel kan. setakat kucing pun nak nangis-II . siapa yang rasa macam tuhh,,  untuk pengetahuan kau ,  memang aku seorang yang sayang kucing ..sedangkan rasulullah pun sayangkan kucing lagikan hamba yang lemah nieh kan  (= renung-renungkan lah dan selamat beramal. .hurm... dah lame tak nangis , bila jatuh jeh air mata nieh susah untuk berhenti ~ sabo jehh lahh mampu kan ... thanks very much dekat kau ek , yang tenangkan aku semalam . HAHA ! kelakar lahh kau , :D





okAyy ! till here then,
babaii ^^,



Syukran Jazilan. Thanks for Reading

No comments:

Post a Comment