All praise to Him . I'm happy today . Pray for my FUTURE please :"

5 June 2012

Go to "klinik haiwan"

ehem.....ehem....ehemm !! (:
assalamualaikum .



okehh . pejam celik pejam celik hari nieh dah hari Selasa dah ! wuhuuu~ cepatnyer masa berlalu imaa oii ! err.. Korang dah siapp Homework ?? dah ke belom nee ?? ooo..mesti dah kan.. al maklum lahh korang rajin kodd ! teheee ^__^ , kalau belommm , yokk masuk "geng" akuhh meh , hikhok~ budaak paling 'rajin' memang cm nieh kan geng ? hehe . tade laa gurau jehh weyh , mampuihh nanti korang kena marah dengan cikgu-II korang, sape yang susah , Aku jugak . <----- [perasan = ="] hahahaha . :D Eyy ! korang nieh macam tak kenal kan dengan alimah jasni nee, suka merepek . erm. okehh . abaikan ea :) 

okehh , na cite nieh ! tadi petang pergi klinik haiwan.. hantar kucing akuhh demamn , nama dia Awang, kesiann diaa, dah lahh kucing datang , tade ibu ayah . kecik lagi . dia sangat lahh manja dengan kteorang , tapi lagi manja dengan Kak Ya , akak akuh yang study dekat uthm tuhh , dah tade tempat bermanja lagi dah diaa, dia suka tido sebelah akak akuhh, wuhuu~ masa bawak g klinik tuhh, dokter kata dia rindu ibubapa dia, dan demam . hampir kena sakit kuning . ubat dia jeh RM75.00 . wooo ! kalah ubat kteorang mekk, ak nieh yang jarang sakit pun tak penah lah beli ubat semahal tuhh . sokayy, untuk kucing , kak Oni sanggup .

serius dherr ! klinik orang lagi wangi daripada klinik haiwan nieh,, bsuk giler. naik loya akuhh dibuadd nyer, tahan jehh hidung nieh . sampai dah sampai rumah tuhh lekat pulak tuhh bau nyer dekat baju, lahaii , sabo jek lahh . harap nyer lepas nieh Awang cepat sembuh ye ! siann tengok kau wang, sedih jehh muka. tape-2 nanti kak Ya balik kau tido dengan dia balik ea, :)




nie gambo kakak aku yang latest !
serius rindu dia sangat sangat !!! :)
macam tuhh lahh kodd awang rindu diaa, wuhuu~ >.<
Jaga diri baik-II ye kak !













Pppfffffffffttttt  :: Jarang sudaah kau online sekarang , why ?? = = " for you information "aku rindu koe taw "  ^__^,  

Syukran Jazilan. Thanks for Reading

No comments:

Post a Comment