All praise to Him . I'm happy today . Pray for my FUTURE please :"

31 May 2012

Kuma-kuma :')


ehemm-II,, test-II.1...2...3..TEST-II,,,
okayy ! asaalamualaikum  ,
^_^,,








comel-II.. untungnya kalau dapat ! (=



*SWEET nyerr... 
[Dilarang 'kiss' ditempat awam ! ]








Heyy ! mesti pelik nape aku post gambar-II kumaKuma nehh kan, act sebenarnya aku dah *Gilaa deka kumaKuma nee.. siyes comel macam CJ7 ... oucchh ! tetiba jehh an, memang lahh . tak pernah-II aku post pasal benda nieh.. nie sume sebab kawan aku Mai lahh,, ada dia kata aku Bela kuraKura , haha ! sengal . =_=" . apeekah ?? ehmm.. ttiba teringat kumaKuma nee,, oucchh ! sweeet ,(= .. Try nak cari binatang nie dekat bandar lahh, nak wat collection . hee . err.... ke ade yang nak HADIAHkan akuhh, HAHA !! untunglahh kalau dapat .. :*


okehhh.till here,
babaii ! (^_^)"

Syukran Jazilan. Thanks for Reading

No comments:

Post a Comment