All praise to Him . I'm happy today . Pray for my FUTURE please :"

30 May 2012

baju raya oh baju raya ! :)

hyee ^^,
assalamualaikum .

*bukan gambar sebenar , 
agak-II , nanti aku macam nie tak raya ? BHAHA !
saje jek lahh , jubah aku lagi Nice . >.<
hee , [jgn mara ea, nanti kena jual]



ahaaa ! okeh, hari nie aku nak citer pasal Baju Raya tahun nieh , HOHO ! semangat bukan ?? --'', biasa lahh, sape lahh kn tak kenal dengan ALIMAH JASNI nie, yg sentiasa Semangat ! ecehh, tak ade lahh sampai macam tuhh kan , act, nak citer pasal baju raya coz , Saya sudah beli baju raya untuk RAYA SECOND . ! jyeaahhh~ XD , haha , kenapa Raya Second ea ima ?? -_-" . aku pun tak tahu kenapa mak aku belikan untuk raya second . hurmm , sebenarnya baju raya tuhh sebuah JUBAH yang Siap Berlabuci dan Bermanik berkaler BIRU ,, background jubah plane Hitam , serius Cantikk ! huhu, Biru kan , warna Feveret tuhh, sape tak suka kalau dah dapat benda yang dia suka kan , hihi :) lagi satu ! memang excited lahh. coz, first time raya pakai JUBAH ! huhu. tak ramai kan yang buat. tapi aku tahu, kawanKawan aku ada yang buatt , but . this first time for me try wearing 'jubah' in AidilFitri, >.< ,

Mak aku yang pilih kan jubah tuh, aku tak ekod pun tadi beli , beli dekat Pasar Rabu Ayer Hitam ! Woaa ~ jeles  tak dapat ekod ! >.< '', tuhh lahh sape suruh tidur lepas subuh, huhu .. nie, gara-II tidur lamabt lerr malam tadi , uhuu .. naseb lahh kena tinggal ,, hoho . btw. aku suka lahh jubah tuhh , Jubah kedua akuhh , lepas raya nanti memang pakai dekat SMKA Segamat jek lahh jawabnyer .. huhu , lau nak amalkan dekat umah , memang tak arh . jalan pun tak banyak .

mesti ramai yang tanye raya First nanti pakai baju ape pulak kan, [ perasan=,='' ] . HAHA ! , okeh-II, kalau ekod tahun tahun sebelum ni, baju kurung . tak tahu lahh pulak kalau tetiba tahun nie nak pakai Blouse or Shirt jek, hihi , XD , tukar trend... haha, xdek lahh , tak kan lahh kan . pakai baju kurung lahh , tapi warna ?? emm. Grey tahun nieh !! Baru niat nak baju kurung warna pink tahun nieh, tapi tak dapat . sokayy, tahun depan kan ada . :)

tahun nia raya InsyaAllah best ,, aamiin ! coz, siblings aku tak ada yang kelas Periksa, kalau tahun lepas aku PMR akak aku SPM ,, memang tak jalan arh . tahun nie takde amek exam Besar, so.. kita ENJOYY ^_^ ,, hee , okayy-II . sekarang baru jek bulan rejab ima ! lagi berapa bulan lagi nak ke Syawal tuh, Ramadhan pun belomm.. haha , nie lahh kalau dah terlebih excited kan . ekekee ;))


okayy, till here .
babaii !! :')



Syukran Jazilan. Thanks for Reading

No comments:

Post a Comment