All praise to Him . I'm happy today . Pray for my FUTURE please :"

11 May 2012

TAK kan ada KEJAYAAN semanis kurma . kalau tiada USAHA sepahit hempedu .

hyee^^,
assalamualaikum .


See ?? STRESS =/

takde lahh stress sangat sebenarnya lahh kan. now , MOOD mid year exam . biase lahh kan kalau stress gitu . yang penting STUDY SMART . (= .erm . lepas 2 minggu periksa niehh, paper paling aku risau Quran Sunnah dengan Bahasa Melayu . rase aku jawab macam main-main jehh . taget A kodd dua-dua paper tuhh , dahh lahh jadul periksa berubah ubah . fizik , biologi semua di cepatkan . erm ... takpe lahh yang penting ade time untuk aku study kan .

hari nie Jumaat . exam paper SEJARAH , paper nie punyer pasal malam tadi tido 2.30 pagi kodd. adoii, time exam memang ngantok weyhh . tapi aku wat dah habes baik lahh tuhh . [ doakan aku tak failed ekh ;) ]  nie kira study last minute laa,, ingat kan nak bace buku sej siang Khamis tuhh coz xdek paper hari khamis tuhh , tapi aku dan kawanKawan aku yang belum ambil peksa Bahasa Melayu kena amik dekat bilik seminar . sepanjang hari duduk dekat bilik tuhh , dengan budak-2 polis dan budak-2 bomba . kiteorang amik exam lambat coz hari yang dijalankan exam tuhh kiteorang ada pertandingan kawad .

Jyeaahhh . siyez memang aku risau walaupu just paper Bm kodd. tapi soalan nya susah . :'( . Ya Rabbi , ape jehh kodd yang senang exam kali ni TAK NAK RESULT DOWN ,, dijauhkan ... ermmm . doakn aku dapat yang terbaik yee ^^,, lagi 2 minngu lagi aku nak exam . paper yang belum terjawab semua killer . BIOLOGI, FIZIK,KIMIA,ADD MATH, MATH MODE , SYIS . huahua =,='' . naseb lahhkan , name pun exam .. biase lettuw . erm .. chaiyok-2 ima !! :'D



okehh . story kedua ::

Nak citer pasal KAWAD KAKI hari tuhh . jyeahhh , PPIM tak dapat no punn taww , padahal kiteorang punya dah okayy dah . takpe laa. ada orang kata , Hakim berat sebelah . ape-2 jek lahh . hemm,, yang penting tahun hadapan mesti JOHAN ! aja aja fighting ekk . CONGRATED lahh ekkh dekat platun KRS Perempuan dengan POLIS Perempuan dapat no3 . yang lain [KRS laki,Bomba,PBSM] hancur . padahal dah okee kodd . naseb badan lahh . takpe pasti ada hikmah disebalik tuhh O.o''
Yang penting KAMILAH JUARA becoz,,, segamat .semua platun SMKA Segamat ang hantar wakil .
hebadd dokk ? haha . alhamdulillah . :'D

tahun depan mesti dapat the better than this year lahh . okehh lahh .

with aisyah J . aku rapat dengan dia sekarang . :)) *wink wink . 



belakang tuhh tempat rehat kiteorang . siriusly,  teruk kan tempatnyer .
dah macam dekat mane dahh . HAHA ! :D
tapi still bolee solat jemaah dalam pondok tuhh ^^,
alhamdulillah . (
:



Okehh . till here . :))
assalamualaikum ! 












Syukran Jazilan. Thanks for Reading

No comments:

Post a Comment