All praise to Him . I'm happy today . Pray for my FUTURE please :"

2 December 2012

cuti aku :')

heyaahhh ! :'))
assalamualaikum !!!


pehh..pehh..lama kan aku tak updated , act, aku rindu gilaa woo nak updated ,
tetapi sebab masalah teknikal kena lahh tahan jehh aku punya niat nieh . tehee ^_^''
ahaks ! pejam takcelik-celik , hee .. dah tiga minggu kan cuti .
sekarang pun dah masuk bulan baru . hayooo ! rasee kejapp sangat dherr . serius ! :'(

untuk pelajar tingkatan empat macam aku nieh , *and the others student .
ingat cuti kita bulan disember nieh meriahhh kaa ?? HOHO !! takde makna nya kan..kan .
kawan !!, next year SPM lahh . macam tak caya pulak aku nak masuk 17 tahun .
lagi *30HARI . hahak ! :'))) [countdown countdown !! ngeh .. ngeh .. ngeh ..]
ehmm . tapi bukan tuhh yang aku nak cakap tapi... cabaran tahun depan .
besar tangunggjawab kita taw ! *for our future friends :')))
harap kitaa buadd yang terbaikkk ye . insyaAllah . :'DD

ye , aku dah start Tuisyen dahh . mengisi masa lapang dekat rumah nie .
untuk subjek KIMIA , ADDMATH , FIZIK . *biologi cancel .
sebab cikgu yang mengajarnya tiada . ehm . yang ngajar act , cikgu-II cemerlang .
herm , sumpahh ! aku jeles tengokk kawan kawan aku yang belajar dekat SBP . hahak .
nak tahu kenaapa tak ??

* dyowg dapat cikgu best !
*belajar pakai modul senang faham !
*homework masa cuti banyak gila !
*lebih terdedah dengan soalan-II SPM ! 

BANYAK lagi nak list , tapi takpe lahh . huhur .
 ehm . aku tahu belajar dekat manaMana same jekk kan , yang penting usaha n niat kita tuhh kena betol .
aku bukan nak cakap guru di smka tak best , herm . mybe salah pelajar yang kurang hendak bertanya dan lambat pick up bila cikgu ngajar . so . tade paham . tade lah ilmu dapat kan . soBsobsoB T_T''
ingat ! tahun depan mesti kena betolbetol paham , esp SUBJEK SAINS tuuh . :")
alimah boleh kan ? yeahhh !! :'DD


EHM .  nak tahutak nak tahutak , aku dah tahu kelas aku tahun depan .
5/2 bukan kelas aku . sedihhh ! sebab tahun nieh tibaTiba dia ubah sistem pengambilan student 5/2 .
PEHH ! tak aci tak aci !! yelaa , dah kalau dia amek pelajar perempuan only 14 jee . boy 14 jugak !
before nieh , dia amek ikod ranking exam . student yang ranking 25 terawal . kalau ekod ranking , dah pas dahh . tapi apakan daya , dalam ranking tuhh ramai GIRLS SMKAS nie yang Pintar !
terpaksa lah kena kurangkan , budakk Boys yang lebih lebih diaa amek .
padahal lau ekod ranking 25 tuhh ada lahh dalam 5-6 orang jeh budak lakinya .
haisshhh . sabar gilaa !! :'((
tapi ustad kata mybe ada perubahan . aku harap sangat !!
bukan tak nak mausk 5/4 tapi suasana nya lain dherr . aku dapat bayangkan ,
kalau 5/2 belajarnya lebih serius , 5/4 mesti nanti aku huahua lagi . aku taknak cm tuhh ! :(
lagiponn , kalau parents aku tahu aku kelas 5/4 mesti dyowg sedih . yelaa , PMR dah la terokk , kelas next year pun macam yes tak yes jeh nak cemerlang SPM .
adoyyy ! sebenarnya KEJAYAAN bukan ikod kelas kan , TAPI ,
tuhh salah satu faktor , SUASANA BELAJAR . kan kan ?? :))
kalau masuk kelas yang student pandai mesti semangat nak Fight TINGGI !
kalau kita kelas yang biasa, rasa nak belajar macam biasabiasa jehh . tuhh yang tak syiokk tuhh . huhu .
tapi , aku tahu apa yang dirancang segalanya telah ditentukan Allah s.w.t .
yang ditetapkan mesti ada hikmah disebaliknya  :'))))

# secret :  aku sampai mimpi 2-3 kali taww pasal kelas next year , tido tak lena gilaa . risau agaknya . teringat pulak masa aku nak exam FIZIK . 2-3 AKU terjaga coz risau sangat . ehm , aku kalau dah risau macam tuhh laa . sekarang kalau tido , dengar vibrate fon pun dah terjaga . fuhhh ~ sejak bila ntah aku tak tahu , kadang-II 4.00 - 5.00 Pagi tuhh aku senang terjaga ! tuuu tandanya ape ?? --" ehmm . ALLAH suruh aku lebih rapat dengan dia tu , Qiam qiam !! :)) insyaAllah aku buatt . alhamdulillah . n SOLAT DUHA korang amalkan ye . murah rezeki nanti :))))  

[*kata secret tapi cerita . hahar . wekkk ! :pp]



ehmm  . cerita pasal kawan laa ,  hAHak !! :'DD
aku rindu lahh kawanKAWAN aku niehh , esp. budak sebelah katil aku tuhh la , yelaa selalu tido berteman ,  sekarang tido sorangSorang,, kan lain tuu . hehe . takde laa . aku rindu dekat semua budakBudak nie .

*rindu perangai BUDAKbudak tadika dorm aku
(farina/piqa)
*rindu budak yang cool je, tapi bila dia dah start cita kecohh
(faalihah / izzatty)
*rindu gelak budak yang galakk nieh tapi sopan gilaa
 (iis/echa)
*rindu budak yang dah jAUhh tuhh tapi still ingat smka ! yeahhh !
(aina shareena)
*rindu budak yang lambat pick up , orang cita dah sampai Z , dia baru A . a.k.a Blurr !
 tapi diaa pandaii tawww . TOP 15 dalam batch :)
 (nailah)
*rindu NENDA tersayang AKU !! aksi muka banyak pattern .
 (qistina)
*rindu PUTERI yang gilaa sporting , nampak ganas tapi dalam hati ada taman .
(ainul)
*rindu budakk yang comel,chubby,comot niehh ! haha~ segala "C" Aku bagi kau ;))
 (pa'a)
*rindu budak kuat makan nieh , selalu share cita dengan aku . bestt beb kawan ngn kau . haha !
(mimie)
*rindu budak yang nampak pendiam jehh , tapi diamdiam dia ubi berisi .
(atiqah)
*rindu KAZEN TERSAYANG aku niehh , ifa see ? aku dahh mention name kau nie . hehe
(iffah hanani)
*rindu dekat adik ipar aku nieh , suka nyanyi . suara merdu~~ :'pp
(maisarah)

okehh ! ramai lagi nak mention , kalau boleh satu betch ! tapii. kang korang taknak baca pulak .
lagi beberapa hari jehh nak jumpa korang kan , takpe . aku sabar ehh . hehe .
dahdah , SORRY yee kalau aku sombong dengan korang , iyeelahh .
mana tahu tak CONTACT korang langsung cuti nieh , JARANG text/call ke ,
sorry sangatsangat . bukan taknak text , tapi kalau korang yang text aku mesti aku reply .
aku malas je nak start dulu . hehe . kalau rindu betolbetol mesti aku carikk korang . sabar ehh . :")

okehokehh . banyak pulakk dah aku taip . huhu .
nanti ada masa lagi aku updated yeaa ! jangan rindu aku . tehee . *perasan ea ima . 
till here then.
assalamualaikum . :))










Syukran Jazilan. Thanks for Reading

No comments:

Post a Comment