All praise to Him . I'm happy today . Pray for my FUTURE please :"

30 December 2012

bufday awal ^_^




assalamualaikum (:
okehh. nieh last post untuk 2012 .

apa yang aku nak cerita , ekhh. sure macamMacam .
start daripada nie laa .
patotnya harini aku dah balik asrama dah . maklum lah pengawas ada kem kan .
sabar jehh la. nak buad macam mane . huu 3hari awal kottt !
adushhh . pengorbanan . ada hikmah kan :))
insyaAllah .

anyway aku tak balik semalam sebab , kakak-2 aku baru balik .
baru nak kumpul2 aku pulak kena balik ostel , fuhh . dahh lahh cuti nie tak dapat kumpul ramaiRamai , memang tak la kan lau dah sorang dekat BP , sorang dekat Shah Alam . hmm
lastLast semalam kakak aku pujok untuk balik Ahad . yeahh !
ingat xdek ape program lahh sangat , sekali amekk kau , tadi tepon budak budak nie,
program pack gilaa.. aduihh , imaIma !! ayokkk .
[cuakkk kott sebenarnyer nie. elak jumpa ust nazom jeh esok] huhuu.
tenangkan hati eahh . huhuu. HarapHarap xdek pape esok ! amiin :))

hahh ! tutup citer seramm aku tuhh . HAHA !
*seramm sangatt kan imaa :p
okehh ! tadi siang sambut bufday awal !

3januari kott , tapi memandangkan aku dekat asrama kan. nak wat macam mne , HAHA :D
elakk balik ostel nanti kena baling telor jehh lahh dengan budakBudak nie.. hoho !
makan KFC tadi , kek coklat n ade jugak nasi lemak ! :D
tapi aku tak makan lah FULL kott makan ayam seketul . yang besar aku amek . hee :))
dapat jugak makan strawberry sebiji yang ada dekat kek tuhh . hee , makan solo ^_^
jangan jeles ekh . *jakun kan akuh ! peduli ape . KESAH ? lalala XD





 nyumm nyumm nyumm ((:
doakan Saya ea . dah besar dahh . huuuu .
semoga lebih kuat menghadapi harihari yang akan datang .
amiin :]





 sayang mereka ketatKetat maa ^^
terima kasih mak , kak oni , aina :))




 jugaa , act , mak nampak macam mengandung lahh ! HAHA
kirim salam jehh lahh nak dapat adik baru . umur dah 47 dahh ((:




duduk santai cehhh ^^
same jehh  kan saiz kamii ((:
hehee :]]



abah tak pandang kamera. tuhh lah tengah khusyuk makan dok sebokk nak snap
memang TAK lahh kan nak pandang . HAHA ^^
TANPA BELIAU SIAPA LAH DAKU . *CEHHH ! :DD [ima merepekk. hihi]


okehh . last pic , nenek dan adikk ! 
hahah . masing-2 muka candite .btw comel kau dikk . 
lepas nie aku balik mesti kau rindu kan nak dengar aku bising-II dekat rumahh .
HAhaa . babaii dikk :pp [mangsa minta tolong >.<]




okehh . Alhamdulillah :DD
aku dikurniakan keluarga yang sempurna .
tanpa mereka sapelah kita kan , anyway Family didahulukan ^_^
lepas niehh aku balik ostel sure lahh rindu mereka kan .
sokkay . itu normal . dah nak tahun ke 5 imaa duduk asrama , takkan HOMESICK kott .
hahaha . tak lahh , cuma nak balik kali niehh , macam lain pulakk . kenape ekk ?? --"
hermm..



okehh . untuk yang membaca nieh ,
ana asiff jiddan ea , kalau tahun 2012 nieh banyak wat hal dekat kalian .
normal kalau aku usik terlebih , memang suka sakat .*HOBI XD
hehee .
pray for me yaa . wish luck untuk korang next year especially batch 96 .
sama-2 berjuang untuk SPM kita . our future kawann . jangan MAINmain tawww !
ingatkan diri sendiri jugakk . ^_^


ehehmmmehemmm !! 
okehh . untuk hang yang dok Tak sabo nak bace post nieh .
tataa~ akak *MANISS [: nak balik ostel dahh. Belaja rajinRajin (:
kurangkan online next year . F5 kena hard siket belajarnya .
jangan kecewakan ibu awak ek ADIK ! tc . 


semoga tahun 2013 dapat aku jalani dengan lebih tabah dan baiknya . insyaAllah .
assalamualaikum ^_^







Syukran Jazilan. Thanks for Reading

No comments:

Post a Comment