All praise to Him . I'm happy today . Pray for my FUTURE please :"

28 January 2013

kembali ...

assalamualaikum ^^
haiyooo . dahh lame kott tak update , rindu rindu kan . tahu . HAHA ;)
[datang dahh ima punya perasan . *cehhh ]
okehh , setelah bergelar pelajar SPM niehh , fuhh tak payah cakap lah . busy dia mengalahkan PM kau . *ayat nak hiperbola kan . :p tak delahh busy dengan membuat homework jehh , halHal lain belum masuk ag . hoho . okehh , btw dah aku kirakira dekat sebulan jugak lahh kan aku tak update banyak benda nak share , tapi tak sempat mehh . huhuu . nie pun dah nak balik hostel , sempatSempat kan jugakk . padahal homework gua melambakk niehh . HOHO -,- sabar jehh menunggu untuk disiapkan . takpe-2 rilex ea imaa . KAHKAH ! :D . SEDAPP KAN HATI JEKK nieh . malam nieh mesti ada kelas , stay up lahh nampaknya.

Ahaa , nak cerita sikit lah sambutan bufday akuh masa awal bulan tuhh , 3januari . yehh . ingat tak kena apeApe , memang dah tidur awal dah malam tuhh , lepas al-mulk terus tido . tuptupp kena kejut dengan budakbudak nieh wish , farina , mai , orang first wish kott . wish awal . haha . firzanah datang dengan aisyah jay , kejut kata dah pagi . memang lahh kan , aku tak sedar ape punn , dengan adik aku datang tepat jam 12.00 . pas tuhh , dengan mamai nyer , cakap terima kasih jehh . dan 12.15 tuhh terjaga tengok ada syaza, nailah dan shireen dekat luar bawak kain batik dengan gayung berisi air . siap masuk dorm basahkan katil aku . over kann ! sabar jehh , siap tarik pergi shower mandi lahh aku malamMalam buta tuhh , dah lah kena tinggal sorangSorang . sejuk takpayah cakap lahh memang sejuk tapi tahan jehh , dan menangis jugakk lahh aku malam tuhh . HAHA ! terharuu mybe ^^ . esokk kena angkat pinggan satu batch ! hoho~ kenangan :D
tahun last kann , tak kesah sangat , dalam bulan januari nieh ada lah dalam 5 orang yang sambut . aku,izan,syaza,tyra jay,mimie . hamekk kau ! malam 17JANUARI masa bufday syaza semua kena mandi air sabun + air kolam katak + longkang . siott jehh sape yang main cedok air longkang tuhh , naseb baik badan bukan jenis alahan . huuhu. APTB betoll lah f5 tahun niehh . agresif lain macam . HAHA ! siap deal dengan warden jangan dimerit . naseb dapat makan kek sedapp . sayang batch 2013 sangatSangat ^_^ oppss ! thanks very much atas present korunk ! ada mase aku upload yehhh ((:

okeh , cerita pasal sekolah pulak . ohokohokk ! tahun nieh ye macam biasa setiap tahun akan berubah kan sistem dia , ketat lahh jugak peraturan . tapi alhamdulillah semua boleh ikot . semoga terus istiqamah hati hati ini YA RABBI ! :)) Aminn . okeh perlantikan naqibah pun sudahh . hoho ! dapat adik usrah yang montel2 . HAHA . takpe kak imaa tak kesah pun dikk , yang penting korunk okayy ! *poyo XD tahun last nieh , insyaAllah macamMacam nak buadd dekat diaorang . bagi meriah sikit usrah nya . bukan senang nak jaga adik form 1 nieh . huhukk , babnya bosan terus pindah sekolah . hehee

btw aku bangga jadi warga 5IBNU RUSYD !
ADA HIKMAH AKU DEKAT SITU :')
kalau dekat 5 I.K yang aku harap selama nieh , belum tentu aku akan macam nieh .
means kelas tuhh semua budak power-2 aku niehh dah la tak seberapa ,
dapat Hadiah intensif rank17 dalam batch pun macam pelik . sebab major budak 5 I.K .
hohokk . apa laahh . takpee , yang penting usaha kita kan .
kelas pun cantik , bak kata ust . jamil macam HOTEL . hihi .
cikgu-2 nieh singgah punn semua tengok  kelas , tengok lahh sape guru kelas .
mama izan kau , seronok :D

anyway , sepanjang 2 minggu dekat sekolah tuh macamMacam konflik pulak , serba salah aku dibuat nya . ntah lahh , pasal kawan ? ehm . aku EGO ? MUNGKIN . tak nak ngaku tapi dalam terasa wooo . minta maaf banyak banyak dekat  korang berdua taw ! sungguh aku minta maaf niehh . takpe-2 lepas nieh kalau aku nampak kalian aku tak macam dulu dahh , everythings will be okayy In Sha Allah . dan korunk takyah nak terasa n takot lahh . aku nieh dah macam selfish pulakk . huu , takpe-2 kita kawankawan jehh macam biasa taww ! aku tahu korunk akan bace post niehh , khas untuk awak lahh , dan awakk ! :DD btw , Maaf atas tidak kematangan aku selama nieh , yang kuat merajuk [dekat kau jeh] orang lain tak pulak . hihi , yang suka buat mukaa , ehmm .. asiiff ya jamilah !! kalau tak sempat pun nak datang dorm aku , kita jumpa kan dekat surau puteri tuh . huu . okehh . maaf tauu . Azam baru niehh . jadi lebih matang dan KUAT :')) sayang korunk sangatSangat ! ^_^


harapan family
doctor to be . insyaALLAH .
doakan saya yekk :))
okehh wasalamm . 



10 tahun lagi . In Shaa Allah :D
 




Syukran Jazilan. Thanks for Reading

No comments:

Post a Comment