All praise to Him . I'm happy today . Pray for my FUTURE please :"

14 December 2012

haloOo ! :)) assalamualaikum ^^
jawab ea tAk jawab dosa .cewh  ! :D HAHA !


ehm. semalam baru habis kelas addmath . woo ! senang Hati . hihi :D
mana taknya kalau dah 4hari berturutTurut ngadap nombor jeh ,
atas kepala pun boleh ade ''STAR" taw . *blinkblink . hehe
over ye ima ! takde lah gurauGurau jee :D

herm , pejamcelik2 tak sangka pulak lagi 15hari aku nak balik asrama dah .
aigoo~ cepatnya masa berlalu ! -;-"
29hb aku dah balik dah , then ready untuk jadi f5 !
fuhhh . macam tak percaya pulak . >.<
dah besa dah aku , 3Januari2013 genap 17 tahun . weeee~ :DD
*saje jek mentioned bufday . haha !makin besar makin banyak masalah orang kata .
kenapa ea ? aduuu . nak jadi budakbudak balik lahh ! :')))
ehemehemm . nampak sangat aku tak reti bersyukur ea . haha !
astagfiruallaalazim~ soBsoBsoB T_T"

okayy , untuk kawanKawan aku especially budak Smkas la ,
bila aku tanya mesti ramai yang study , pergi tuisyen , ada tutor , amboi !
seronok kan , kan ?
lumrah lahh tuhh . next year SPM kott , TAK sedar diri tak tahu lahh aku nak cakap ape .
hihihihi :D
cakap jangan sebarang cakap , karang balik hidung sendirik . huhu ^_^
ada pulak yang aku tanya kawan aku nieh , Tak Study langsung .
humble lah kan , mana ada orang nak ngaku Study , karang jadi RIAK pulak .
haishh . rasa tertipu pun ada jugakk bila orang yang rapat dengan kita ,
pun sanggup tipu kita , alasan taknak Bangga !
lahaii , aku tak pkir pun kau bangga la , aku tahu kau macam mana ,
kita kawan dah lama dah , even kita dah tak rapat sekarang ,
jangan lah buadd aku macam nieh . :((
penadd dherr kena tipu . huh .
betolBetol Master lahh lah sampai kau yang jadi Teacher sorang budak nie jugak .
hermm . ntahhh lahh . nothing to say anything .
*MAAF ! TERemo pulakk dekat sini .
fuhhhh . sabar duhai hati . hermm . -,-

okayy . watlek watpeace jehhh ^_^ HAHA !
apee lahh . herm , minggu depan last tuisyen .
Fizik pulakk , hoho . excited taww nak blajar fizik .
ehm , nak tawu tak tibaTiba Rasa nak pindah sekolah dekat Kluang jee .
reason  : nak rilex siket dari beban duduk hostel / nak tuisyen luar .
kakak aku dah siap tolong cakapkan dah dekat mak aku .
haha , betol betol serius ek aku . takpe lahh , kalau ada rezeki memang aku akan pindah .
huhu , takpe lahh . cari kawan baru pulak dekat Kluang , nanti senang lepas Spm ada geng Kluang .
yelaa , dah kalau kawan aku dekat segamat semua susah lah nak jumpa .
nak harap dyowg turun Kluang ? memang tak lah . pkir bnyak kali jugak ,
Jauh lahh kan , lagipun parents pun berat nak bagi keizinan .
tunggu KITA ada lesen jehh laa eakh , nanti leyh boleh pergi manemane jekk ! haha :)))


ahaa , someone . 12/12/2012 (:
tak sangka kau cucu Cik Limah  tuhh ea budakk !
nenek cina , so kau pun alaAla chinese lahh kan . :pp
hotstuff Kluang lahh katakan , banyak aku tahu pasal kau ea .
HAHA ! rumah tak jauh mane , boleh lahh nanti ronggengronggeng . hehe :))
btw . nice to meet you la . :DD


okehh lahh , penadd dah aku merepek dekat sini .
ada masa aku post lagi ea :)))
maaf dekat kawan aku nieh kalau kata2 aku pedas diatas tuhh .
nak kau tawu jeh , aku sayang kau deyy .
dah jauh , nak makin jauh . up to you lah ! hermm .
assalamualaikum ..  :))







Syukran Jazilan. Thanks for Reading

No comments:

Post a Comment