All praise to Him . I'm happy today . Pray for my FUTURE please :"

21 December 2012

8 days more .

uhukk uhukk !
assalamulaikum :'))


countdown countdown ! ayooo~ lagi lapan hari jee nak balik asrama lahh .
perasaan :: MALAS + EXCITED . haha ! :p
ntah pape ek aku nie , hari tuhh dia yang tak sabar nak balik hostel .
tup tup , gnie pulakk . -,- [pelik alimah nieh] HOHO !
bukann lahh , malas nak packing-II jehh . adooii .
rasa macam baru semalam jehh baru habes skola . then , dah naik balik . --"
lahaii . kejap jekk kan . ehm .




story siket kawan baru kau nieh . hahar .
kawan tuisyen sebenarnya . budak MRSM kat Pahang . lupe lah nme mrsm ape . hehe --"
Yasmin Salim . okeh , budak nieh sebenarnya aku pernah jumpa masa skola rndah .
tapi tak tegor lahh time tuhh , jumpa mase kuiz agama . lame dahh .
dah skola menengah baru jumpa balik .
huhu . kecohh jahh budaknya . tapi PANDAI ! ^_^
SEMUA orang bolehh masuk dengan dia nieh . huu , baguih-2.
last day sebenarnya ary nieh . minggu depan dah tak jumpa . huu , :(
chill kay ima ! :pp


question : Adakah anda sudah bersedia untuk menghadapi SPM ?
NO ANSWER WILL DISPLAY. ^_^

[gigit kuku kambing lahh jawabnyerrr. (((: ] HAHA !
*Oppsss ! kambing ada kuku kahh ?? -.-" lalalalala~ :DD


masuk jek tahun 2013 , bergelar lah aku calon SPM .
act , bukan aku sorang jekk . WAJIB untuk siapa yang lahir tahun 96.
hoho ! percaya atau tidak , tinggal one year jehh nak skola . yeyeee  ! ^^
lepas tuhh , masuk alam U pulak . hahaa . <--- tak sabar nampak . :p
apee laa, kakak-II aku kata zaman sekolah lah zaman paling best . ehm . =.="
rasanya lahh kan . dekat U kena idependent lebih sikit .
duit belanja pon kena pandai budget . kalau tak kena gaya bankrup lahh awak .
ehm . abah nak hantar aku pergi UNIMAS ??
kawan aku kata Jauh . ehm , aku pun PK gituu .
ntahh lahh , ikott hati nak fly pergi oversea *cehh ! tapi bila pkir balik ,
skola aku bukan senang nak FLY jauh-II nieh , kalau SBP o MRSM ada laa jugak peluang .
takpee lahh , yang penting SPM dulu , rezeki ada dekat mana-II KAN ?
 SELALU BERDOA dengan Penuh yakin ((:

* kita hanya merancang , Allah yang tentukan segalanya .
baik buruk pasti Ada Hikmahh ^_^


ahaa . aku rasa tahun nieh laa macam xdek nak prepare awal-II beli barang skola .
rilekk jehh aku . hahaa. watlek watpis kate orang . JYEAHHH ! :'DD
tkpe lahh . mals nk pkir dulu . hati tengah risau kott nak hadap tahun depan . ehmm -,-
mampukahh jadi exco terbaik ?? aduisshhh . *wish me Luck kayy (:
dengan biro-II form4 tahun depan major pindah . aikkk ! -;-
pening kepala nak cari biro sukan baruu . adikk-II . sabr jehh lahh aku nieh .

ahaaa ! before that , belum terlambat rasanya nak ucap
A BIG BIG CONGRATULATIONS to pelajar PMR yang dapat result cemerlang.
alhamdulillah (: especially to both of you ::
my beloved  sis ^_^

NUR AMIRA FATIHIN KAMAR
NURSYUKRINA NORRAHIM

TAHNIAH EKK ADIKK !
9A korang punya . next year turn kita pulakk .
doakan kite kayy ^^
*nanti balik ostel jumpa kita , a special present for a both of you ((:
tak jumpa kira burn lahh yekk . ekekeke :pp


ehm . citer sikit lah pasal Pmr taun nieh .
macam UPSR result turun , PMR pun turun jugak .
haishh , sistem permarkahan makin meningkat kahhh ?
fuhhh . mcam mane lah SPM nanti .
for sure , SMKAS tahun nie 15 orang je 9A . 25 orang 8A .
menurun okeh resultnya dari tahun lepas .
dengan 98% kelulusan mens ada yang failed . subjek apakah ?
dan budak yang xdek A langsung pun ada . fuhhhh . semangat .
kalau aku jadi batch tuhh , mesti aku sedihhh . huhuukk .
habis lahh ngamok ust Jamil .
okehh BUKAN nak bangga diri , batch aku better la .
dulu batch 96 smkas nie lahh dikata batch dajal oleh ust zainal . huhu .
nasib baik time PMR kiteorang tunjukkan yang terbaikk .
alhamdulillah . at least lulus semua . ((:

huhuu. takpe lahh dik , korang dah buadd yang terbaik kan .
at least tahun depan bagi pengajaran sikit dekat budak f2 yang sama "naik" tuu.
insyaALLAH , SPM korang sure cemerlang nanti . aamiin .
remember :
ALLAH TAK BAGI APA YANG KITA NAK ,
TAPI DIA BAGI APA YANG KITA PERLU . ^_^
ANYTHINGS HAPPENS HAS THE REASON .


okehh Saya dapat Gelaran baru lahh -;-"
nak tahuu apaa ?? ehm . takpayah lahh nanti korang gelak . :p
btw . ada sorang budakk nieh yang gelarkan aku g2 .
makk aihh~ serius . dia lahh orang first kate aku si Gengster . cett !
ape pun tak bolee . :pp
dekat sekolah , paling terok pun mak garang or Singa . huhukuhuk .
budak laki kay yang gelarkan . huh . sabar jehh lahh .
takpe-2 garang/gengster itu mulia . HAHA ! :DD
takdee lahh hang pa semua terjatuh hati dengan chekk kan ? *perasan kejap . kihkih :p

sebenarnya . nak elakkan diri daripada buadd dosa kering kalau cakap lembut2
dengan lelaki ajnabi yang sampai boleh menimbulkan shahwat .
nauzibillah ~ astagfirullahalazimm ...
dijauhkan lahh ekk . Takpe lahh aku macam nieh ,
nak lembut-II kita simpan jehh lahh khas untuk pemilik tulang rusuk kita yang kita pinjam nie (:
*cehh . jiwang ek ima . HAHA ! xdek lah . FAKTA oke .
daripada buat dosa mari cari pahala ! (=
ahaa ! teringat pulak kata-II ustaz azhar idrus .

PEREMPUAN YANG PLING GARANG ADALAH
PEREMMPUANG YANG PALING MANJA
SETELAH BERKAHWIN .

*senyum sekejapp . huhuhu ((:

OKEYY . LILI . MAAF EA (:
Gengster-II dalam hati ada IMAN lagi taw . haha . takpe .
lameLame hang biasalahh dengan chekk . lalala~ :p
doakan chekk macam KAKAK HELIZA ^_^
aamiin~



# muka GENGSTER kan ??? HAHA ! :pp
okehh . redha . uhuu (:


okehh lahh , penadd dah menaip . hihi
mane-2 terasa maaf taw . gurau Jah . :p
maa'a salamah . *tc .
assalamualaikum . :)












Syukran Jazilan. Thanks for Reading

No comments:

Post a Comment