All praise to Him . I'm happy today . Pray for my FUTURE please :"

26 August 2012

selamat hari raya kelapan . he.he.he


hyee ! ^__^.v
assalamualaikum .






okehh. pejam celik , pejam celik . hari ni sudah hari raya kelapan .
lahaii~ cepat betol masa berlalu kan . hem , rasa macam baru semalam jehh habis puasa , hehe .
ouhh ! yeahh , sudah masuk pengakhiran bulan OGOS . a.k.a Bulan Kemerdekaan . Huhu. (:
aku tak nak kesah pun pasal tuhh , -,-" yang aku "worrried" sangat ....
lagi dua bulan lebih jehh nak habis Sekolah nieh .
(patotnyer happy lahh kan coz tak payah nak hadap rutin harian kita ,
 tapi bukan untuk form 4 tahun nieh )

kami bakal ......
CANDIDATE SPM 2013 .
*cuakk dherr . woOoo~ hoho ! (o_O) "

oke . rilex-II . TERUSKAN USAHA ea ALIMAH ! (:
next year becoming 5/2 insyaAllah . aamiin !! :D




hari nieh dah nak balik sekolah semula . aku pun tak tahu hujung minggu nie aku balik rumah ke tak , cuti 3 hari , sekolah aku nieh selalunyer cuti , tapi tak tahu lahh kalau tak cuti . terpaksa lahh duduk dekat hostel yang sangat 'horror' tuhh . haha ! biar jehh lah kan . kiteorang kan KUATT ! lahh sangat~ :b hee .
err . aku rasa lepas nieh dah tak jalan mana lagi , penadd dah jalan beraya !
okehh , COLLECTION untuk tahun nieh sangat lumayan okayy . aku tahu tak sebanyak korang . haha , tapi aku rasa dalam 16 tahun 8bulan aku hidup dekat dunia nieh tahun nie paling banyak . weee~ :))
makin besar makin banyak ! untung kan . hehe ^_^ .
whatever lah . yang penting duit tuh akuh dah guna sikit untuk betolkan Jam Tangan kesayangn aku , yang mak aku bagi . RM35.00 . haissshh -,- '' . takpe-2 . yang penting jam tuh elok balik !



hahh ! story pasal Mak aku ,
kini Beliau kembali pulih . harap-II nyer mak sentiasa Sihat dan Dilindungi Allah . insyaAllah . (:

Ya Allah , kau berilah kekuatan yang kental kepadanya, kesihatan yang baik , ketabahan dalam menghadapi dugaan yang engkau berikan dan kerahmatan dalam hidupnya . Aaamiin =)



hermm , untuk cuti raye nieh ramai pulak kawan-II lama aku yang dah pindah sekolah aku contact balik .
HAHA ! walaupun dulu aku tak kenal kau sangat , bole jadi close mcm nieh .
Persahabatan Tak kira Masa . *ecehhh . hehe  (:


ehm , tapi aku rase sedih pulak , kawan yang masih ade dekat sekolah tuh , dah macam tak kenal aku dah . Hoho ! bukan aku sorang terasa kott . ade jugak yang terasa selain aku . ehmm . takpe lahh Kawan , harap-II nya kau baik-II jeh ekh . Jangan suka buadd kerja secara Personal lahh ! sangat kurang elok,, kerana akan lebih beri tekanan dekat awak ! tapi kite tahu awq kan Power . haha ! dah biase kan , go on lahh dherr~
pape jehh lah , yang penting KITA ade tanggungjawab dan tugas masing-II .
semoga Kita tabah dalam menjalaninya . aamiin .



okayy lahh . esok ade exam FIZIK !
doakan aku ea , wohoo !

ade 'budakk' suruh study betol-II , nanti boleh dapat A .
aduyaii . mcm susah jeh , TAKPE-II . aku usaha ea . doakan aku (:

okehh . till here then ,
babaii !  assalamualaikum .


Syukran Jazilan. Thanks for Reading

No comments:

Post a Comment