All praise to Him . I'm happy today . Pray for my FUTURE please :"

17 August 2012

salam adilfitri (:

hyeee !
assalamualaikum (:

okehh. sejak aku balik dari hostel dua hari lepas , aku tak updated kan. huhu. sememangnyer aku malas nak updated . tak tahu kenapa . apee lah ima nie kan . okeh . abaikan AKU . -,-"

last day before balik umah nie, exam weyh . PK2 . sebetolnyer memang belum habes lagi . paper FIZIK belum habes lgi. lepas raye smbung, aishh. pelik kan . tuhh lah sape suruh buadd exam last minute. sabo jeh la. jawab peksa mcm angin jeh la. otak sure pkir nk raye jek . huhu harap reslut aku lulus sume dah okayy !


dikesempatan ini saya ALIMAH JASNI ingin memohon ampun dan maaf jika ada terlanjuran bicara , terbuat silap, terusik tak tersengaja, termakan o terminum tak mintak izin , terpinjam barang tak cakap, *[berape kali TER lah . hehe :) ]
 
ehm.. ingin menyusun sepuluh jari memohon AMPUN DAN MAAF .
RAYA jemput lahh datang rumah ea. tak jauh pon , dekat KLUANG , sebelum tuh jangan lupa calling~ karang xdek dekat rumah dia yang rugi. tehee ^_^ , 



*jgn men mercun taw ! kalau nak main ingat org tersyg ekh, takot belum ape-II dah msuk berita , free jeh femes , satu dunia kenal kau JAHH ! =p  hahaha. k.babaii~


okayy . till here .
assalamualaikum (:

Syukran Jazilan. Thanks for Reading

No comments:

Post a Comment