All praise to Him . I'm happy today . Pray for my FUTURE please :"

1 September 2012

Sambutan Hari Kemerdekaan Raya ! (:

eit. assalamualaikum .
Selamat Hari Merdeka !! :'D

rasenyer belom lambat lagi kan untuk ucap selamat hari merdeka , hehe . okehh . minggu nie aku balik rumah taw ! ust bagi cuti . hehe . untung la . form5 dan form3 semua tak balik . haishh . naseb lahh ea , dah nak exam ! berkorban . huhu . tahun depan turn Kami pula . (=

actually , aku mahu cerita sambutan disekolah aku . fuhh ! memang sangat Meriah lahh . walaupun bakal Exco tahun hadapan [ pengawas tingkatan4 ] baru tahu petang rabu tuh , majlis tuhh kiteorang yang kena conduct . fuyoo . masingMasing memang rasa  takodd la , coz nie Majlis First kiteorang , takot jeh tak meriah . tapi alhamdulillah . Majlis berjalan dengan lancar . (: petang khamis tuhh kami setting dewan , siap ngacam ketupat lagi untuk meriah kan dewan . budak laki yang nganyam . Hahar ! malu jehh kan , budak perempuan tak reti nganyam , tapi bukan tak reti , saje jeh taknak tunjuk bakat (*cover-II) . hihi :D .

nak tahu tak makan ape malam tuhh ?? huhu . untuk majlis hari raya makan sate , sorang 5 batang , ade lemang semua weyh , lodeh , rendang , sambal kacang n mee goreng . kiteorang pengawas f4 nie dah sibuk-II agihkan makanan , tekak nak makan pun memang dah tak sedap kan . maklum lah dah penadd layan orang je . HAHA ! tapi memang Best . :D malam tuhh , ade Countdown sekali untuk sambutan Kemerdekaan . tahu tak , sorang pelajar dapat makan KFC Snack Plate . amboii . mewah kan . aku rasa sepanjang aku sekolah situ , tahun nieh paling meriah . for sure makanan memang banyak lebih . ape lagi , rezeki kiteorang lah kan yang pngws nie , sorang 2-3 kotak makan . HAHA ! :)) seronokk .

dalam area 12.25 , majlis selesai  . lepas kiteorang kemas-II dewan , pukol 1.30 tuhh kiteorang pun balik lahh  asrama . pehh ! memang penadd , tapi sangat seronok laa . dengan teletah kawan-II aku yang yang spoting , yang nampak alim pun terus keluar trejalnyer . HAHA ! ape pun tak bolee kan , biase lahh kan kalay dah kerha dalam satu organisasi semua mesti open minded kan . Jadi , aku berharap tahun depan Okayy-II jeh . aamiin (: . Kita bolee buat yang terbaik kan kawan ? insyaAllah .





okehh . next story ,
Rabu petang aku baru tahu Mak aku akan operate pada pagi Khamis tuhh .
act , aku memang sedih lah , coz tak dapat balik khamis petang tuhh coz ade Majlis yang terpaksa aku dan kawan-II aku conduct . majlis besar , tak kan nak tinggal jeh kan .
so, berdoa jeh lahh dari Jauh . harapnya tidak ade yang terok berlaku .
ehm . pagi khamis tuhh , keadaan aku memang sangat tak Ceria . huhu .
 aku diserang batuk dan selsema yang teruk 2-3 hari tuhh , nasib tak demam .
siap waktu Syis tuhh , Ust. Hadi beberapa kali mention nama aku dan tanya kenapa aku muram jeh, ade masalah ke Alimah ? . aku diam jehh . huhu . mybe aku teringatkan Mak aku kott yang pagi tuhh nak operate , salah satu faktorkan . minta maaf ea ust ! ust memang bole paham kan anak murid dia yang ade masalah or not . memang pagi tuhh aku lain laa . hoho !






doa dari anakmu Alimah :
semoga Emakk cepat sembuh dan sihat selalu (:
aamiin ~






Syukran Jazilan. Thanks for Reading

No comments:

Post a Comment