All praise to Him . I'm happy today . Pray for my FUTURE please :"

2 September 2012

aku nak KITA yang dulu taw :'(

assalamualaikum  .



Usai solat isya' dan tahajud tadi dikala jam 3 pagi tetiba aku teringat dekat kau lah . Nak tahu tak aku Rindu sangat kita yang dulu taw . selalu kongsi cerita , selalu 'texting' , lau balik prep mesti Kita yang riuhkan dorm tuh ,  sebelum tidur malam mesti kita borakBorak dulu . tapi sekarang , semua dah berbeza . sangat ! aku sedih kekadang bila aku kenangkan hal ini . aku tak tahu salah siapa dalam hal ini . semua berubah lepas aku cerita pasal 'benda' tuhh dekat kau , kau marah aku kehh dikk pasal aku cerita benda tuhh ? hurm . ntah la . perasaan aku je kot . manusia kan , macamMacam lahh dia nak rasa . huhu

aku minta maaf ea kalau ada teguran aku yang menyakitkan kau , aku pun ada buat salah kan tapi nak nasihat-II orang , apa lah Alimah ni kan . tapi aku tahu , selagi orang nasihat kita Allah sayang dia tau . plis lah tegur aku kalau aku buat silap . aku dengar kau Takot dengan aku ? herm , siapa aku kau nak takot . aku bukan tuhan taw ! aku manusia biasa jeh . still Alimah yang dulu , aku tak nak sebab kau takot dengan akuh , kau terus berubah macam ni . aku garang sangat ke ?? Ya Rabbi , sorry sangat-II kalau aku TERmacam tuh .
aku pelik jugak , kenapa dengan aku kau tak boleh nak open jeh , dengan 'pengawas lain' boleh kau cerita semua , malah lebih rapat lagi . ye ! aku bukan kawan yang baik kan , tak memahami kau . :(

Kalau aku YANG SILAP dalam hal ni , aku minta maaf banyakBanyak . aku nak KITA yang dulu . aku nak sangat , buatnyer tahun depan kita lain kelas or lain dorm aku yakin KITA pasti akan lagi jauh . aku taknak ! tak sanggup weyh hilang kawan rapat cuma pasal hal kecik je . ehm . okayy . aku harap sangat kau baca benda nie . once again . minta Maaf banyak-II kawan . :'(


 Dear God the only thing I ask of you 
Is to hold her when I'm not around
When I'm much too far away
We all need that person who can be true to you
But I left her when I found her
And now I wish I'd stayed
'Cause I'm lonely and I'm tired
[ lirik lagu yang pernah kau sent dekat aku , dalam maksudnya ,  
thanks taw (': sekarang aku nak bagi dekat kau pulak lah . okayy . ]

Syukran Jazilan. Thanks for Reading

No comments:

Post a Comment