All praise to Him . I'm happy today . Pray for my FUTURE please :"

16 September 2012

macamMacam Hal laa o_O

Hyee ^^ !
assalamualaikum (:


Lama sudah tidak mengupdated kan , bukan malas tapi Busy ooooehhhh~ HAHA ! busy la sangat kan alimah nie , ehm . sebenarnya dari semalam aku nak updated , tapi semalam satu hari aku dekat Batu Pahat , jadi tiada masa la , Homework sure banyak beb , NOTA BIOLOGI paling banyak . ayoo~ jujur lahh sekarang aku rasa kurang minat dah sama subjek itu , sebab ?? tak tahu arh . susah kodd . ehm , tapi tak bole kata tak suka , nak jadi dokter subjek ue kena kuat mekk , ehm . sekarang kerja sekolah aku , semua aku tak usik lagi . sebok siapkan kerja sidang . huhu . adoiyyy ! takpe la. yang penting Sidang punya tuhh dah siap , baru jeh selesai tadi . sat lagi start lah aku membusykan diri dengan Homework-II yang setia menanti~ *cehhh . (=

ehm , okayy nak story siket pasal sekolah lah , sekarang f4 dah conduct skolah tuh , HOHO ! aku ? for sure lah makin busy sikit . nak buat macam mana kan , tangunggjawab dherr . nak taknak kena buat . EXCO SUKAN ? sesuai ke dengan aku nieh ? ehm . aku pun tak tahu lahh . setakat Atlit sekolah jeh ponn , huhu , layak erkk ? --' mybe dah ditakdirkan aku pegang jawatan tuh . so, Redha jehh la . (: insyaAllah aku buat yang terbaik . partner aku dengan ____? hoho ! malas aku nak mentioned nama dia, semua orang tahu dia tuh suka membusykan diri dia walaupun tak seberapa busy , aku pun tak tahu nak cakap macam mana, jangan Haruk sukan tahun depan dah arh , memang siap arh ! asyek nak bertekak jeh weyhh dengan dia. aduihh , sabor jeh la imaaa ~ :( ade kawan aku dapat partner yang langsung tak leyh tegor . huu , kesiann dia . takpe la. ade hikmah la tuhh . harapnyer tahun depan Okayy-2 jehh lahh ek . hopefully ~ (=

erkk , aku rasa sekarang aku jarang dah bersua dengan kau ? aku sibuk sangat kehh ? ehm . sedih ... SURE lahh , ntah arh .. tak tahu sampai bila nak jadi macam nieh , tengok je la pengakhiran nya macam mana . penat dah aku SORANG je macam nie , kau ?? --' ntah la.. aku bukan kawan yang baik kott untuk kau . takpe la , doa aku selalu "semoga Persahabatan kita berpanjangan" . amiin .





Final Exam tak lame jeh lagi . Pray for me yaa ! (:
untuk kawan aku yang skola SBP , soalan korang Selaras kan , Gud luckk !
korang kan pandai , boleh punya ! insyaAllah .
samaSama success ea (:

till here then.
babaii ^_^ , 




Syukran Jazilan. Thanks for Reading

No comments:

Post a Comment