All praise to Him . I'm happy today . Pray for my FUTURE please :"

14 October 2012

final exam (:

heyy.
assalamualaikum .

sekarang mood FINAL EXAM .
yee ! aku mula 2oktober yang lepas dan tamat pada 1 november nanti .
sangat lah lame bukan , tapi takpe lahh . demi the future ^^,

nak citer minggu lepas baru habes 5 paper . yee !
Bahasa ARAB kill me beb , ntah la. harap-IInya lulus la. uzh kata blaja arab niat nak tahu ilmu al-quran bukan exam . huhu , insyaAllah ..
tapi apakan daya,, Bab nak ngafal-2 karangan tuhh yang kurang rajen siket . sabo jehh la .
BM,BI,BA,QS n SYARIAH <----[sbjek feveret] hee , dah habes ,
minggu nie dan seterusnya , sume sbjek buatt aku tak tido malam .
doakan aku ea. sihat walafiat .
aku tengok minggu lepas ramai kawan aku yg demam , kesian diaorang .
kawan dorm aku jeh dah 2orang . jangan terjangkit sudaa laa .

n . one more thing aku rase aku dah jage sorang kawan baik aku nie masa dia demam .
rasa macam dah jadi dokter . tehee ^^,
berangan ea ima .!
takpe laa. tuhh CitaCita aku, harapan parents aku. harapnya tercapai lahh .
amiin .

erhm . ape ea ??
citer pasal kawan kejap .
aku takpaham sebenarnya dengan Dua Orang kawan aku nieh .
macam-2 lahh korang , aku doakan korang BaikBaik ea.
terjalin semula hubungan persahabatan tuhh ^^,
amiin (':


sekarang musim peperiksaan .
sume mestu penuh dengan Pressure kan ,
yang penting korang jaga kesihatan baikbaik ea ,
[ untuk 'adek akak' cepat sembuh ea .suruh makan ubat taknak , degil ! :p ]

yang penting dekatkan diri dengan Allah yang lebih penting.
pray for me to be 5/2 student 2013..
amiin .
kbaii , assalamulaikum (:




*aku SANGAT rindu Kawan Baik aku yang dulu taw . (": credit to : NFSAR .

Syukran Jazilan. Thanks for Reading

No comments:

Post a Comment