All praise to Him . I'm happy today . Pray for my FUTURE please :"

28 October 2012

macamMacam ^^

assalamualaikum .
halOoo ^__^.v


lama pula rasenyer aku tak updated niehh kan . huhu . busyBusy . ^^
alMaklum lahh exam LastYear tak habes lagi nee . fuhh~ Pray for me yaa ! :))

okayy . Salam AidilAdha aku ucapkan .
rasenya belum terlambat lagi kan . (:
semoga kekal terus amalan yang dilakukan dan mengambil iktibar ape yang telah berlaku .
insyaAllah .

ehmm .
nak tahu takk , sekarang aku sudah pakai Henfon baru maa.
CORBY II . takde lahh secanggih korang kan . i know it :p
ehm , bukan niat nak makked lahh , tapi nak share jehh .
fon lama yang aku guna tuhh tak sampai setahun pun , hilang dherr .
akibat orang yang tak bertangunggjawab mengambil begtangan mak aku , henfon aku hilang sekali .
sabar jehh lahh .

err.. okayy ! semalam keluar bandar dengan Kazen akuhh nie .
5jam dekat bandar berr ! huhu .
semua untuk karnival asrama ..
tuhh un ade barang tak cukup lagi.. adoii , risau akuhh !
doakan aku dapat wat yg terbaik ek ^^

one more thing ! exam aku tak habes lagi.
aku takut sebenarnyer .untuk paper killer semua lepas nie..
study tak hebes ag . adoii imaaa !! :(
doakan eaa .


okayy lahh . post kali niee tuhh jehh ^^
untuk FS cepat sembuhh !
sabar ea dengan dugaan Allah (:
assalamualaikum.


Syukran Jazilan. Thanks for Reading

No comments:

Post a Comment