All praise to Him . I'm happy today . Pray for my FUTURE please :"

14 November 2012

9 november...

assalmualaikum :)
salam hijrah ^^

lamee sudaa tak mengupdated . okehh . sebelum tuhh aku nak story masa hari terakhir aku di smkas untuk tahun nieh .ia itu pada 9november2012 .bersamaan Birthday kawan baik akuh nie . Nurfarina Syafiqah bt Abd Razak (: genap sudaa usianya 16 tahun . dah beso ea kau kawann ! semoga happy selalu n success dunia dan diakhirat ^_^


untuk pengetahuan korang , tahun nieh sangat lah sekejap... tahu tahu dah cuti akhir tahun dah. tak sangka aku, pejam celik pejam celik dah habes sekolah dah . okeh , dekat sekolah tahun nieh lepas exam xdek la free macam tahun Tahun lepas . sumpah busy ! huhu . kelas tambahan pun still ada lagi untuk menghabiskn syllabus . majlisMajlis rasmi yang aku dan MPM kena conduct pon kena buat betol betol hari kiteorang habis exam Addmath . pehh ! memang lahh kan , penad memang penadd . tapi apa kan daya kan , dah tanggunjawab kami , ikhlas . insyaAllah (: herm , serius relations aku dengan kawan Kawan baik aku pun berubah sejak habes exam nieh . sedih taw kadangkadang bila tengok dyowg dengan hal dyowg sendiri , aku dengan hal aku . pehh ! rasa macam dipinggirkan pun ada . hoho . tapi salah akuh jugak kott , sape suruh busy sangat kan ima . padan muka XD ! huhu .

ehh ! korang . AKU SAYANG KORANG SANGAT-SANGAT taw .

ahaa ! sebelum aku holiday macam biasa , aku kena pergi kem taw . kem naqibah . khusus untuk budak badar dan para naqibah next year . NAQIBAH ? tahu tak apee ? ehm , naqibah tuhh sebenarnye pemimpin . yupp ! pemimpin kepada adikadik kita dan sahabat sahabat kita . tapi kalau naqibah nie khusus dalam USRAH lah . setiap usrah mesti ada sorang Naqibah , baru adanya usrah tuh . untuk tahun depan , para naqibah sudah diinterview dah , tak main dah main petik petik nama jehh , semua pakai temuduga , setelah ditapis tapis , sesiapa yang tertinggi markahnya , insyaALLAH naqibah lah tahun hadapan . alhamdulillah aku  dapat mengikuti temuduga tuh dengan baik (:

okehh . Mukhyam Tarbiyah Kepimpinan Diadakan di Sungai Congkak , Selangor .
9-12 November 2012 .
serius aku teringin sangat nak pergi kem tuhh , tapi tak dapat pun mula mula , lastLAST dah minggu akhir tuhh , baru aku diberitahu dapat pergi ganti kawan aku nieh . hoho . alhamdulillah (:
aku berharap sangat aku dapat banyak ilmu yang boleh dimanfaatkan dan jadi lebih baik . insyaAllah .
nantikan apa yang berlaku di kem itu pada post akan datang :)

maa'a salamah ^__^
assalamualaikum . 

Syukran Jazilan. Thanks for Reading

No comments:

Post a Comment