All praise to Him . I'm happy today . Pray for my FUTURE please :"

13 February 2014

ujiannn :') tanda ALLAH sayang kan :))

hmmm .
assalamualaikumm . 

kenapaa ya . kenapaa ? 
kenapee tajukk atas macam tuhhh . hmm .
Allah .
alhamdulillah . alhamdulillah .
aku masih rasa nikmat nihhh . 
Aku tahu Kau Sayang dekat hambanya yang Kuat kan . :')
Ujian tak akan Kau turunkan dekat hambanya yang tak mampu kan .
Allahu . 

okayy . alkisahh . 
Hari Ahad . bersamaan 9Februari 2014.
ada seorang lelaki memasuki kedai tempat aku kerja nihh . menanyakan kedai PrintShop nihh . aku siap tunjukk lahh kedai tuhh . lepass tuhhh dia mintak Coklat dua ringgit . dengan lolipop . dah packingkan dah semua . dah terima dahh duit . tiba tiba dia keluar . dan takk sangka semasa dia keluar BEG TANGAN aku sekali diaa Angkutttttttt .T_T kedai Sofwahh nihh ada dua perkerjaaa . dua orang pun eksiden nihh bolehh jadii . lagikann sorang nanti . Allah . semoga Dia mendapat petunjukmu Ya Rabbi . 
Terkilann sangattt .
Hadiahh daripada Kak Diyanaa takk sempat aku belekk ponn . semua harta benda dalam beg memang selamat . purse . i/c .USB . jam tangan ifahh bagi . mathurat .buku nota ana muslim .wang ringgit . foto foto family . passport . Allahhh . risauuunyaaa akuhhh . 
alhamdulillah nyawaa takk hilang .
takpeee harta bolehh cari kann . nyawa mau ganti mana . takde jual ponn . :')
tadi petang jugak aku dengan Nuri pergi buat report polis bawah tuhh jehhh . 
settle dahh . lepas nihh buat i/c kali ketigaa . 
semoga urusan dipermudahkan Ya Allah . tadi punn si Nuri niehh kena usha dengan Pak Guard manaa ntahh . Hailahhh . hari nihh memang dugaan . tapi aku mengharap Hikmah jehhh YaAllah . :)
alhamdulillah hp Tadi terhijabbb dari mata dia . walhal terang tang tang atas meja tuhh jehh berhampiran dengan beg . hmm .masih lagi lahh aku guna fon aku nihhh . hmm .

kau tarikkk sikit sikit apa yang aku ada untuk menggantikan yang lagi baikk kan .
Semoga Ada 'PELANGI' muncul lepas nihhh .
Allahuma Aminn (:

"if something meant to go elsewhere, it'll never come on your way, but if it is yours by destiny, from you it cant flee".


ayat atas nihh dari kak diyanaa . :')
inshaAllah . Allah menggantikan yang lebih baikkk .
amiinnn . 





#AinaShareena cakap aku dahh lainn . aku tak tahu manaa yang lainn . Aina . :') terima kasihhh banyakBanyak aina . kau sudi dengar cerita aku dan rajin menjengukk belogg nihh rupanya . baru aku tahu . huhuuu . act . aku terharuuuu ada jugak yang baca rupanyaa . haha T_T" . btw . kita Semua Kawan sampai Syurgaa InshaAllah . Ameen . sama sama bermujahadah untuk jadi yang lebihh baikk sayangg . 


Syukran Jazilan. Thanks for Reading

No comments:

Post a Comment