All praise to Him . I'm happy today . Pray for my FUTURE please :"

8 February 2014

precious :')))

bismillahirahmanirahim.

assalamualaikum . 
Ehem ehemm lamaa nyaaa aku tidak mengupdate . 
dari sehari keSehari . sekarang waktu tidur aku jugaa semakin awal . 
mungkin kepenatan yang melampau . huhuuu T___T
biasalahh bila bergelar perkerja kann . (:
tanggungjawab dan Amanah kenaa pegang betolBetol .
walau susah mana pun kita masih Ada Allah untuk kitaa mngaduu . 
AllahuAkhbar . (': 

baru kesedari beberapa hari lepas iaitu minggu pertama Februari ,
murahh sangat air mata nihhh . kenapaa yea ? :'))
hmm macam macam Kau Duga Ya Allah . 
aku tahu , ujian tidak akan kau hadirkan kepada hambanya yang tidak mampu kan . 
aku kuat sebab tuhh kau bagi ujian nihh .
mungkin hati nihh yang terlampau sensitif . sangat . hahaha 
apelahh alimah nihh kan . mukaa jehh nampakk ketatt , puihhhhh . hahaha 
ntahh lahh bila fikir fikir balikk macamm apa dahh yekk . 
takpaa lahh mungkin ada hikmah semua nihhh . keep calm . (:

then masa tuhh ,  akak aku dimasuki Wad . kerana denggi . 
hmm so my turn to care about her in Hospital Besar Enche' Hajjah Kalsum , Kluang .
first time tidur di wad jaga orang sakit . 
ye bosan sungguh . aku siap jalan Jalan lagi siang tuhh area Hospital . 
malam tidur atas kerusi, memang sakit lahh badan . act , aku takk kesahh ponn . 
pengalaman kann . :) it most precious than others . huwahua .
tengok Doktor Doktor yang check patient , NurseNurse yang bertukar Shif. 
tibaTiba hati nihh tertanyaa ,
 mampu ke aku suatu hari nanti aku termasuk dalam kalangan Mereka ? 
kalau Ada rezeki , ada lahh kann . kalau takk adee ponn nak buadd macam mana .
Allah tahu apa yang Terbaik untuk HambaHamba Dia kann (:


Kitaa Hanyaa Mampu serahhkan semuanya kepada Allah .
bersangka Baiklahh kepada Dia (:
terima Kasihh banyakk dikk , free jehh kau jadi tempat aku luah macamMacam .
air mata memang jadikan kita lagi Kuat after kita lepaskan semuanya .
perempuan memang dianugerahkan Nikamt tuhh kan . :') alhamdulillah . terima kasih Ya ALLAH . 
ahaaaaa . Atiqah Atiqahhhh !!! TERIMA kasihhh jugakkk mekkk malam aku dekat wad kau call kan untuk habiskan kredit kau katanyaaa . huishhh macam macam tahu tahu jehhh i ade prob time tuhhh . terima kasih atiqah bagi kata kata Semangat . terima kasih banyakkkk . sayang kau sangattttt . :'))) 





alhamdulillah . semua berjalan lancar dan hati aku semakin tenang .
indahh kan ada sahabatShabat yang samaSama untuk keSyurga .
umat islam kuatnya pada ukhwah . kalau kita jaga ukhwah nihh inshaAllah semua dugaan yang kita hadapi era ini akan menjadikan kita insan yang sangat kuat dan tabah . (:
Adila Farha dan Nor Afiqa .
terima kasihh juga memberi Advise penguat Semangatt nihh . (:

Allah . 
semoga hati aku terus kuat ye :')
andai ada jodoh walau sorang dekat utara atau selatan , 
pasti bertemu juaaa kann . 
hmmm . 
jaga hati jaga iman 
Allah Sayang . (:




Alhamdulillah sudah sebulan lebihh dah aku berkerja di Sofwah . 
macam Macam aku dapat . kenal ramai orang . ilmu juga aku dapat .
13hb inshaAllah aku break .
kenapa aku break ?
hmm .
masa untuk aku berbakti dekat Family pula .
dah merasa gaji pertama kann . okehh lahh tuhh imaa . 
lepas nihh untuk apaApa dah senang . even dulu masa first time masuk kedai tak tahu benda.
sekarang rasa macam dah bolehh buka bisnes sendiri . 
Hahaha . pengalaman tuhh yang pentingkann (:
apaApa pon cikgu Norimah Owner kedai memang sangat baikk . 
even kadangKadang rasa terbeban , tapi okayy jehh semua kalau kita Ikhlas . (':
makin aku nak break dengan Kak Diyana Makin dia belanja macam Macam .
ABC lahh , Cendol lahh , Kuih Talam lahh .
fuhh makin serba Salah dibuatnyaa .
tapi apakan daya .
dah sampai masaanya .
terima kasih untuk segalanyaa cikgu :')




kak Diyana . huu student UM .
pandai akakk nihh . semuaa kedai banyak dia settlekan .
even kenal hanya 12hari tapi macam dah kenal lamaa.
hahaha
terima kasihh lahh akakkk hoii ^_^


sekarang kawanKawan aku nihh sebok membincangkan tentang reunion batch .
aduhaiii kalau bolehh aku taknak lahh jadi mak pengantin lagi.
haha kesiannn pulakk rasa dekat diri nihh . xD
kadangKadang naikk segann lahh akuu . Batch tuhh dahlahh aku admin group . 
macam lahh dulu aku ketua batch kann .
hahaha .
sampai aku Post dekat Wall Batch macam nihh ::

  assalamualaikum semuaa . 

everyday Tiba tiba Terfikir . agak Agak batch Kita akan macam dulu tak masa kita rapat , close takk lagi ? susah senang sameSame ? adaa tak reunion ? ada tak konvoi ? deep . aku takot batch kitaa TAK akan Rapat macam satu Family . kenapa ye ? hmm . aku risau lahh . SEBAB tuhh aku upload gambarGambar lamaLama untuk rapatkan ukhwah kitaa semua . :') aku sayang BATCH niehh ... korang mesti pun sayang Batch niehh kann . so, please JANGAN LOST CONTACT lepas nihh . apeApe info sharing lahh. siapaSiapa nak jadi Admin Group niehh pm aku ye (: aku takott terover pulakk . maaf ye semuaa . samaSAMA terus berdoa untuk kejayaan kita dunia akhirat . semoga ukhwah kita terus sampai syurga . ameen . inshaAllah . sekali lagi maaf ye :') 



aku sayang sangat budak batch nihhh .
aku takk kesahh punn . kita tolong orang , Allah tolong kita .
yang penting kita jaga batasBatas dan selalu mengingatkan .
semoga batch aku diredhai Allah dan mendapat keputusan yang cemerlang dalam SPM .
aminnn . 


nihh awekk sayaa . 
selamanyaaa . ecehhh . ahahaha .
dahh terlekatt dahh panggilan 'awek' tuhh ,
semogaaa ukhwah kita terus sampai syurga ye awekk . 
sayang ka sangatt . :*


 nihhh post dengan echaaaaa sayangg . hahaha 
masaa dia datang melawat rumah kesian echa digeruni kucingkucing yang banyak at umah nihh .
rinduu kawan kawan aku.
new pic echa untuk wechat kau . haha :p
Tak sangka kau dengan Atiqah guna gambar wechat ade aku .
tapi aku wechat pun takde. :(
haha ape ponn kawan selamanyaaa . 

okehlahhh last but not least ,
take care semua .
ada rezeki kita jumpa lagi dilain post ye. 
jaga hati jaga iman .
Allah sayang . :))
wasalammmm .





Syukran Jazilan. Thanks for Reading

No comments:

Post a Comment